الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

به مناسبت 20مهر، روز حافظ

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۱ ب.ظ

حافظ جان ، این بار که فال گرفتم ، لطفا نگو که می آید، همه چیز خوب می شود، دنیا سهم آدم خوب هاست و از این حرف ها.

مثلا بگو هنوز هم موهایش را خیس خیس می بافد؟ 

یا هنوز هم راه رفتن از لبه های جدول را مثل بچه ها دوست دارد و کسی را دارد که در جواب "دختر جان می افتی " بگوید، پس دست های تو چکاره اند و هر سه چهار قدم دست هایش را سفت تر بگیرد که یعنی حواست به من هست؟ که یعنی چقدر خوب که هستی ...

هنوز سنگ کاغذ قیچی را با این قانون بازی می کند که بازنده سر آن یکی را روی پاهایش بگذارد و آنقدر برایش شعر بخواند تا خوابش ببرد؟ کسی را دارد تا مثل من برای تمام قیچی هایش کاغذ بشود و ببُرد و مچاله اش بکند؟ 

راستی وقتی کسی از پشت، چشم هایش را میگیرد هنوز نام من گوشه های ذهنش هست که قل قلکش بدهد؟


راستش را بخواهی چیز زیادی نمی خواهم، می دانم که دلش گیر کسی است اما لطفا بگو دلگیر که نیست؟!

حافظ جان شب های تنهایی ام، امشب کمی بیشتر هوایم را داشته باش ، اصلا باز هم از همان امید های واهی همیشگی ات بده که دوباره سنگ کاغذ قیچی بازی می کنیم.  من هم قول می دهم اگر او برد طبق قرار همیشگی و اگر من بردم که... ، 

اصلا آنقدر بازی میکنیم تا او ببرد...


  • آشنای غریب

نظرات  (۱۱)

درد و دل با حافظ!!!

دلت شاد!!!
پاسخ:
ممنونم 
و امیدوارم
  • هاژ محمود
  • سلام

    روزش مبارک
    پاسخ:
    سلام

    الان باید درمقابل روزش مبارک چی بگم؟
    اصن چی مینویسن همون!!

    مبارکش باشه
    شعراش زیباس و بیاد ماندنی
    پاسخ:
    مخصوصا که بعضی وقتا فال گرفتن هاش
  • تکراری Tekrari
  • بارها گفتم که در دلبستن استادم ولی
    کاش از تو دل بریدن را کنند سرمشق من ...
    پاسخ:
    کاش ...

    بسیار عالی

    ممنون
    هم استانیمون خیلی تکه :)
    پاسخ:
    :)

    ولی هم استانی ما هم خیلی تکه ^_^
    روزش،مبارک:)))
    پاسخ:
    بله بله :))
  • دلنوشته های یک اردیبهشتی
  • روزش مبارک
    پاسخ:
    بله روزش مبارک
  • شرف الدین
  • اونی که اون پایین گفته بود فانتزی فکر نکنید و اینا کی بود؟ من بودم؟ :))
    پاسخ:
    من نفهمیدم چی میگین؟

    این الان متلک انداختین به من ؟

    من و حافظ گاهی می نشینیم کنار جوی و گذر عمر می بینیم
    پاسخ:
    خیلی هن عالی ^_^

    ولی 
    برخیزید دمی هم به شادمانی بگذرانید
  • شرف الدین
  • در پاسخ به جواب کامنت:
    متلک که نه! :))

    ولی پست پایینی شما گفته بودید فانتزی بودن بده و نباید فانتزی فکر کرد و از این حرفها. اما الان خودتون اینجا خیلی فانتزی بافی کرده بودید! :))))
    پاسخ:
    قبول دارم
    اما وقتی از یه معتاد درباره اعتیاد بپرسی شمارو منع میکنه از هر نوع اعتیاد 
    اما خودش داره زندگیشو نابود میکنه با مواد

    این مثالی بود که تونستم بزنم
    من زندگی مو با فانتزی ساخته بودم حالا هم بهش معتادم هرچه میخوام ترک کنم نمیتونم

    دوما هم اون نوشته مال من نبود 
    اما بجورایی به دل نشست


    شوخی شوخی با حضرت حافظ هم شوخی؟
    پاسخ:
    این متن رو من ننوشتم
    تازه شوخی نمیکنه داره خواهش میکنه براش که خواستشو بده

    حالا نمیدونم هاااا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی