الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

امانت

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶ ق.ظ

سوره نساء آیه شریف 54


إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا..



امانت



(خواهش میکنم)قلبم را بهم پس بده !!!

:(



  • آشنای غریب

نظرات  (۱۱)

ای بابا :(
پاسخ:
آره بابا :((
قضیه این شعرهای عربی روی دیوار چیه؟ واقعا اینها روی دیوار نوشته شده یا با فتوشاپ درست میکنند؟
آخه تو اکثرش دیوارش همین شکلیه و خطش هم همینجوریه! :)
پاسخ:
سلام
منم بی اطلاعم
این شعر نیست این یکی آیه قرآنه
  • بهارنارنج :)
  • :)
    پاسخ:
    :(
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • به زور متوسل شو ازش بگیر
    پاسخ:
    به کی متوسل بشم؟؟؟
    خواهش فایده نداره؛ امتحان کردم که می گم! خدا نمی خواد! نمی ده! نمی تونی به زور ازش بگیری. 
    تماشاچی روزگار باشیم جمیعاً. این به آرامش نزدیک تره.
    پاسخ:
    راضی ام به رضای خدا

    اما دعا کردن هم کار خوبیست 
    خواهش از درگاه خداچیزی ازمون کم نمیکنه ، هیچ بلکه زیاد هم میکنه

    تازه من این خواهش رو از کسی دارم که دل منو برده!
    آره دعا کردن کار خوبیه. دعا کنید و در حین دعا کردن، تماشاچی روزگار هم باشید. یعنی اگر خواهش با اصرار و توقع همراه نباشه آرامش میاره. چون گاهی خدا نمی خواد، نمی ده، نمی تونی به زور خواهش و دعا ازش بگیری! 
    در ضمن اگر دلتون رو خدا برده چرا خواهش دارید برای پس گرفتنش؟ بمونه پیش خودش بهتره. والا
    پاسخ:
    کاش دلم پیش خدا بود
    اونوقت دیگه چه غمی داشتم


    نه دلم پیش یکی دیگه مونده
    و نمیتونم بگیرم :((
    جمله ی رنج آوری است اگر بفهمیم و درد کشیده اش باشیم....
    پاسخ:
    ممنونام
    بله اوجوردی :((
  • منتظر المهدی (عج)
  • :(
    پاسخ:
    همممم :(

    قلب خاک خوبی دارد...! 
    هر دانه که در آن بکاری از هر جنس..
    از همان جنس صدها دانه برمیداری...!
    پاسخ:
    سپاس از نظرتون .
    نکته خوبی بود:(
    :(
    پاسخ:
    اهمممم :(
  • من و غریبه
  • عجب:(
    پاسخ:
    آره :((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی