الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

بنویس خالی بشی شاید اثر گذاشت

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ب.ظ

به نام خدا

روزی که اومدم به وبلاگ و شروع کردم به وبلاگ نویسی هدفم این شد که هر وقت دلم تنگ شد بیام حرفامو بنویسم

چند باری دلم پر شد و خالی شد اما چیزی ننوشتم

چند باری هم نوشتم ولی بیخیال انتشارش شدم

اما امروز و امشب دیگه نتونستم صبر کنم

جریان از یه فیلم به ظاهر کمدی شروع شد

عصر جمعه باشه و بخوای دلتنگیتو با فیلم نهنگ عنبر 2 سر کنی!

هرچند از نهنگ عنبر 1 هم دل چندان خوشی ندارم.



 

امروز عصر شروع کردم به تماشای قسمت دومش بلکه یکم بخندیم،اما غافل از اینکه دل خون میشی

کاش کسی خونه نبود و میزدم زیر گریه و زار زار می گرییدم

آره منم گریه میکنم زیاد اهل فیلم نیستم اما بوده فیلم هایی که بدجوری پاشون گریه کردم.


تو این فیلم همش به خودم میگفتم آخه رویا تو که ارژنگ رو دوست داری و از بچگی با هم بودی چرا اینقدر اذیتش کردی؟

ارژنگ عجب وصیت هایی ضبط کردی تو نوار کاست!

ارژنگ چی کشیدی این چند سال 

و...


اون قسمتش که ارژنگ تصادف کرد  یه آهی کشیدم

روزایی بود که منم آرزوم این بود که یه مریضی صعب العلاج بگیرم 

یه جوری که تا قطع امید از زندگی پیش برم

و اون وقت ببینم کیا میان دیدنم؟

آیا اون نفری که منتظرشم اونم میاد؟

اون موقع اگه بیاد من چه عکس العملی باید نشون بدم یا چی بگم ؟

بگم آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

این آرزوی مریض شدنم مدتی بود خوره ذهنم بود.





-هر کسی یه دردی داره که  یه راه حل هم میدونه واسه رفع مشکلش.

اما من ...

اما من دردی دارم که نمیدونم چاره اش چیه؟

گاهی یه چیزی میخوام و گاهی چیز دیگری و...


اما باید خدارو شکر کنم که امشب رو تو منزل گرم به سر میبرم

در حالی که هموطنانم در 13 شهر دمای هوای منفی صفر رو دارن میگذرونند:((


  • آشنای غریب

نظرات  (۱۸)

حرفی جز این ندارم که امیدوارم پستیای زندگیت زودتر به قله برسه:(

و امیدوارم خدا بیشتر هوای دلتو داشته باشه
پاسخ:
واقعا نمیدونم از خدا چی میخوام

هر روز یه خواسته ای به ذهنم میرسه واسه حل یه مشکل :(

سپاس از دعای خیر
خدا رحمی کند به حالِ ما... همه‌مون به نوعی مشکل داریم.
پاسخ:
جملتون بار منفی داشت ؟

مشکل رو جوری به کاربردین بیشتر مشکل روانی بهش میخوره 
تا مشکلات زندگی

یا برداشت من اشتباه بود؟
من قسمت یکشو دیدم 
ان شالله که  راه حل همه ی مشکلات زندگی رو پیدا کنید 
و ان شالله که خیلی زود مردم کرمانشاه سروسامان بگیرند خیلی سخته :(
پاسخ:
قسمت یک رو هم تو شرایط نا مناسبی دیدم :(
اما دیگه اینقدر از دیدن فیلم بغض نکردم
دلم از یه جا دیگه پر بود

ان شاء الله :|

خیلی خیلی سخته !
  • یک مسلمان
  • توکلت علی الله و علی الله فلیتوکل المتوکلون...

    به ما هم سر بزنید...
    پاسخ:
    میدانی  چیست رفیق من پل های پشت سرم رو خراب کردم
    دیگه با چه رویی برم سمت خدا
    هر چند تنها امیدم خداست 
    اما دیگر اون اعتماد سابق رو ندارم :(
  • بهارنارنج :)
  • منم یه روزی ارزوم بود..
    مریض شم تصادف کنم
    برم.رو تخت بیمارستان تا دلشون تنگ شه تا پشیمون.شن تا بفهمم دوسم دارن..


    ولی بعد تر دیدم نه..من باید روی پای خودم وایسم حتی اونا اونجام پشتمو خالی میکنن
    پاسخ:
    حس خیلی بدیست
    مخصوصا زمانی که تکلیفت مشخص نباشه :(
  • یک مسلمان
  • کسی که خودش با دست خودش سقوط رو انتخاب کرده نمی تونه راهنمای خوبی باشه اما شنیدم اونی که من و شما بهش می گم ربّ...  اونی که بهش می گیم یا ربّ...و وقتی دو دفعه صداش کنیم و از ناراحتی جواب نده دفعه ی سوم دیگه طاقت نمیاره و میگه لبیک یا عبدی!:( این خدا یه جا توی قرآنش میگه: قل یا عبادی الذین اسرفوا علی انفسهم...لا تقنطوا من رحمة الله...ان الله یغفر الذنوب جمیعا! جمیعا! جمیعا!


    و شنیدم یکی از بنده ی خوبش به اسم موسی ابن جعفر داشت رد می شد...یه بنده خدا ظرف شراب خریده بود و زیر عبا داشت می برد خونه....تا می بینه امام داره میاد می خواد برگرده از تو کوچه،می بینه خیلی زشته،گیر می کنه همون جا،روشو می کنه سمت دیوار تا شاید امام رد بشن و بهش توجهی نکنن،امام می رسن بهش می گن فلانی! برمی گرده،امام می گن چیه قایم کردی زیر عبات؟ 
    داشته از خجالت آب می شده...می گه شیره آقا جان!:(
    امام می گن یه کم بریز تو دست من ببینم...
    می گه خدایا! آبروم رو نبر...
    می ریزه و می بینه شیر میاد بیرون!

    امام می زنن روی شونش و می گن هرکاری کردین هر گناهی مرتکب شدین از ما اهل بیت رو برنگردونید....هیچ وقت از ما روبرنگردونید...:(


    همینا باعث میشه من یه نقطه امیدی داشته باشم واسه برگشت...شما هم برگرد...ما ماله این جبهه ایم...

    دعا کنید برای ما هم تروخدا...
    و حلال کنید زیاد صحبت کردم...

    یاعلی
    پاسخ:
    حلال خوشی تون

    بهرمند شدیم از نوشته هایتان

    اما حق الناس یکم بخشش سخته! مگه نه ؟

    تلاش کن واسه چیزی میخواکه از خدا میخوای!اون میخواد خودکفا بار بیای
    پاسخ:
    سلام 
    میشه این پیام رو دوباره بفرستید 
    احساس میکنم اشتباه چاپی رخ داده
    سپاس
    سلام عزیزم،اره اشتباه شده

    گفتم تلاش کن برای چیزی که میخوای؛خدا میخواد خودکفا بار بیای
    پاسخ:
    سلام 
    چشم اگر توانستم تلاش میکنم

    شاید هم همینطوره که شما میگید
  • یک مسلمان
  • خییییییییییییییییییییییلی فرقه بین سخت و غیر ممکن...
    وقتی چیزی غیرممکن نیست یعنی ممکنه....شاید سخت باشه اما بازم ممکنه....باید شروع کنم....باید شروع کنید....باید شروع کنیم....و چه زمانی بهتر از همین حالا...؟! :)

    هیچ کاری هم که ازمون برنیاد استغفار به نیابت از اون ناس هایی که میگین ازمون برمیاد که...:)

    یاعلی،مدد است.
    پاسخ:
    یعنی شما میگید به جای اونا استغفار کنم ؟

  • یک مسلمان
  • راستی...با افتخار دنبال شدید.
    پاسخ:
    سپاس
  • یک مسلمان
  • اگه می تونه حقوق تضییع شده ی دیگرانی که میگید رو جبران کنید،جبران کنید و ازشون حلالیت بطلبید،هررررطوری شده
    اگه نمی تونید و بهشون دسترسی ندارید می تونید به نیت اونا صدقه بدین و دیگه کمترین کاری که آدم می تونه انجام بده استغفار کردنه،هم برای خودش،هم برای اونا
    چه قدر حالتون شبیه حال چند سال اخیر منه
    اما خب من به طرز معجزه آسایی دارم از این حس و حال تلخ خودمو میکشم بیرون...
    فقط از خدا کمک بخواید
    از ته دل
    ...
    پاسخ:
    ممنونم
    خدا رو شکر 
    آره به منم به معجزه نیاز دارم

    کمک میخوام
    از ته دلم میخوام
    ...
  • یک مسلمان
  • http://maabad.blog.ir/1393/04/23/141th-mention

    این صوت از استاد علی صفایی حائری رو گوش کن...تو تنهایی وخلوت...
    من با این اشک ها ریختما...گوش کن...گوش کن برادر
    نه والا بارِ منفی نداشت. مشکل هم مشکلِ روحی و روانی نبود مشکلاتِ زندگی کلا.
    پاسخ:
    آره همه یجورایی مشکل زندگی داریم 
    مشکل هر کس هم خاص خودشه 
    و نمیشه مشکلات رو با هم قیاس کرد

    ممنون از نظرتون ^_^
  • امید چِرَوی
  • اره واقعا ، خداروشکر که ما در جایی گرم هستیم . 
     کسانی هستند که جای گرمی برای زندگی ندارند و در سختی به سر میبرن . خدایا بهشون کمک کن ...👼
    پاسخ:
    ممنون
    از دیروز که بارش برف شروع شد:((

  • امید چِرَوی
  • من برف رو دوست دارم ولی ای کاش در مناطق زلزله زده برف نیاد ...
    من به هر خیری که برایم بفرستی
    سخت نیازمندم ...
    📝سوره مبارکه قصص24
    پاسخ:
    رفتم وآیه 24 سوره قصص رو خوندم چند بار
    خیلی بر دل مینشست

    و چقدر خوب دعایی بود

    اما ربطش با موضوع من چه بود نفهمیدم؟

    سپاس از یاد آوری چنین آیه و دعایی
    خواستم بگم هرخیری هست براتون نازل کنه
    پاسخ:
    الهی آمین 
    ممنونم ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی