الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

اندر احوالات بنده طنز گونه

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۰۶ ب.ظ

‏امروز تو بازار دو نفر با هم صحبت میکردن 

یکی گفت :'لندکروز رو چند خریدی؟'

اونیکی گفت'٧٠٠- ٧٥٠ دقیق یادم نیست'


پ ن : اون 'دقیق یادم نیستش' رو من داشتم 

فکر میکنم باهاش میتونستم زن بگیرم!

:(((



اینم حیفم اومد نخونید


غلام چشم آن ترکم که در خواب خوش مستی، 

نگارین گلشنش روی است و مشکین سایبان ابرو

تو کافر دل نمیبندی نقاب زلف و میترسم 

که محرابم بگرداند خم آن دلستان ابرو


  • آشنای غریب

نظرات  (۱۷)

  • یک مسلمان
  • فَلا تُعجِبکَ اموالُهُم...
    پاسخ:
    چه نکته خوب و آرام بخشی
     
    اما کسانی که منو میشناسن میدونن زیاد اهل پول نیستم

    اما زمان یجوره عشق بی پول داشته باشی مسخرت می کنن
  • یک مسلمان
  • من اگه زن داشته باشم می تونم به ده تا از این لندکروزها و غیره و ذلک برسم:)

    من اینطوری بهش نگاه می کنم...
    پاسخ:
    نه من به ده تا لندکروز نمیرسم

    اما کسی که مد نظرم هست برسم به ده تا لندکروز و غیره نمیدهم

    منم اینطور بهش نگاه میکنم
  • هاژ محمود
  • سلام

    خطاب ب یک مسلمان
    ماشالا چ زن پولداری! :دی

    ان شاالله ک خیره 
    پاسخ:
    سلام

    یک مسلمان باعث شد از شما بزرگوارم نظری دریافت کنیم 
    یجورایی مسبب خیر شد :)))

    سپاس
  • یک مسلمان
  • من اینطور نگاه می کنم که پ ن پ بیا و بده!!!:))

    هاژ محمود :))))

    خدا رو چه دیدی؟:)
    پاسخ:
    من فقط میتونم میکروفن رو بدم به هاژ محمود و بخوام که جواب بده

    چون مخاطب این کامنت صرفای خود هاژ محموده :))
  • یک مسلمان
  • شما برا اون قسمت پ ن پ پاسخگو باشی من دیگه کلا هیچ طوری نگاه نمی کنم :) :دی
    پاسخ:
    :)))
  • بهارنارنج :)
  • :|


    واقعا
    قالب نو مبارک
    پاسخ:
    ممنون
    آره 



    به نظرم قالب قبلی نوشته ها خوانا نبودن

    برا همین عوض کردم
    ساده و مجلسی :)))


  • آقای سر به هوا(o_0)
  • منم دقیق یادم نمیاد کارت اتوبوسم شارژ کردم یا نه؟؟!
    الان برم زن بگیرم یا چی؟
     وای من چطووووور یادش نیست آخه 

    اول فک کرد 750 هزار تومن گفتم با پنجاه هزازر که نمیشه زن گرفت:))

    پاسخ:
    با 750 هزار تومن آخه میشه ماشین خرید؟؟؟

    دوچرخه نمیدن !!
     
    فقط صندلی اون دوچرخه های قدیمی مشهور به دوچرخه 28  

    فقط صندلیش 500 هزار تومنه 
    اقا نمیدونستم  اسم ماشینه
    بله..
    پاسخ:
    خدا رو شکر یه نفر پیدا شد اطلاعاتش در مورد ماشین از من کمتره:))))
  • یک مسلمان
  • مگه این لندکروز که گفتی ماشینه؟؟  :))
    پاسخ:
    نه بابا کی گفته اسم ماشینه ، شما هم چقدر ساده این ها:))
    زن گرفتن پول زیادی نمی خواد مخصوصاً توی شهرهای کوچیک. ولی خب اون چیزی که بعدش زندگی اغلب زوج های جوان رو به فنا می ده درآمد نداشتن مرد خانواده و بیکاری اش هست.
    توی شهر ما که اغلب جهیزیه رو هم کامل خانواده دختر تهیه می کنند و پسرها پرداختی برای وسایل خونه ندارند. می مونه یه جشن و هزینه فیلم و اینا که خب تو شهر ما سنگین برگزار نمی شه. یه مدل غذا برای شام هست(خیلی سلطنتی بخوان شام بدن ملت میکس می دن برای شام!) و یه نوع شیرینی و نوشیدنی و میوه های معمولی. تازه همین جشن هم اگر با عقد یه بار برگزار بشه نصف هزینه اش رو خانواده دختر می پردازن. پسرهای کاشونی واقعاً خوش به حالشون هست برای همینه که اینقدر اُرد می دن موقع ازدواج. 
    پاسخ:
    چرا نمی خواد 
    خیلی هم میخواد

    شاید باید 100- 150 میلیون داشته باشم تا مادرم برام بره خواستگاری
    منم از اینهمه خرج خوشم نمیاد
    ولی میگن مجبوری:(((

    میفهمی :((  
    مجبورم 
    مجبور 
    آدم در امر ازدواج وقتی مجبور به کاری می شه که یا ساکن تهران و شهرهای خیلی بزرگ باشه یا نگاهش زیادی به بالا دست باشه (از نظر طبقه اجتماعی و مادی شخص مورد نظر)! فکر نکنم سن بالایی داشته باشید که دختر مورد نظرتون توقع زیاد داشته باشه.
    آره اگر پسری از 35 رد شده باشه سن و سالش و هیچی نداشته باشه توی یه شهر مثل شهر ما یعنی یا کار نمی کرده و تنبل بوده یا خرج کرده درآمدش رو برای دوست دخترهای متعدد، یا معتاده، یا داره خرج خانواده اش رو می ده!
    شهر ما پسرهای 27-28 ساله یه تیکه زمین برای خونه آینده و یه ماشین دارن اگر کاسبی کرده باشن و پس انداز!
    پاسخ:
    یکی از دوستای دانشگاه از ترم دوم انتقالی گرفت به کاشان  ، از تعریف های او که بعدا بهم گفت  دریافتم کاشان  یکی از شهر های خوب واسه  زندگی کردنه


    من نه خرج خانواده دادم
    نه معتادم ، نه دوست دختر داشتم که خرجش کنم ونه تنبلم
    منتها کار مثمر ثمر نکردم

  • آذری قیز
  • قشنگ بود:)
    پاسخ:
    قشنگ خوندین!
    سپاس
    کاشان موقعیت کاری الان زیاد داره چون صنعتی هست. بیشتر از 1850 تا کارخونه داره که همه خصوصی و از سرمایه مردم شهر هست. چند ماهی هست که به شدت مهاجرت زیاد شده و الان به راحتی می شه تو خیابون های کاشان لهجه های کردی و لری و ترکی رو شنید موقع صحبت رهگذرها. 
    این که گفتم توی کاشان کسی 35 سالگی هیچی نداشته باشه یعنی تنبل هست واقعاً نشونه تنبلی یه مرد می تونه باشه چون کار زیاد هست توی شرکت های مختلف.
    اما شهرهای دیگه نه. با توجه به تعداد مهاجرهای زیادی که حتی از شیراز میان اینجا می شه گفت اوضاع کار توی شهرهای دیگه ایران واقعاً بد هست. 
    پاسخ:
    تو شهر ما تا دلت بخواد کار هست 
    اما ...

    اما کار بدون پول
    کار مفت
    یا پول خیلی کم
    ماهی 500-600 تومن نهایتا 800 تومن 
  • ام شهرآشوب
  • :))) 
    خیلی خندیدم . خدایی خیلی باحال بود.
    واقعا منم گاهی فکر میکنم پول ماشین یه نفر میتونه دهها جوون رو از گرفتاری نجات بده. چقدر دنیا حقیره

    + جناب یک مسلمان اونوقت مهریه چقدر میخواید بگیرید از خانمتون؟  :))
    پاسخ:
    فاصله تبغاتی بیداد میکنه

    یکی از دوستان با این خیریه ها ارتباط داره
    تابستان همین سال بهم گفت 
    با 3-4 میلیون تومان جهزیه تامین میکنن و دختر به خونه شوهر روانه میکنن

    این کمترین جهیزیه ست حالا من نمیگم خودتون بهتر از من میدونید در مورد جهزیه های چندمیلیونی

    و چه بسا این دختر خوشبخت باشه و اون میلیونر نشه
  • ام شهرآشوب
  • جهیزیه سه چهار میلیونی هم مگه داریم؟؟ مگه میشه؟؟؟
    پاسخ:
    آره شده
    یخچال فرش گاز و ...
    چند قلم لوازم واقعا ضروری 

    یعنی وسایلی که بتونی باهاش زندگی کنی و به کسی محتاج نباشی
    بقیه اش رو یادم نیست:)))
    هعى خدا ..بخندم یا گریه کنم:/
    پاسخ:
    مرا چشمیست خون افشان ز دست آن کمان ابرو
    جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو

    میگن طنز اونه که درد جامعه رو طوری بگه که لبخند به لب بیاره
    شاید اینم یکی از دردای  جامعه است:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی