الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

به غم کسی اسیرم

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ب.ظ

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد

عجب از محبت من که بر او اثر ندارد


غلط است هر که گوید که به دل ره است دل را

دل من ز غصه خون شد،  دل او خبر ندارد


چند سال پیش بود خدا میداند ، که این رباعی رو دیدم و از اون موقع بر دل نشست

البته اون زمون نه محبتی از من دیده بود و نه من اینگونه اســـیـر بودم.

وقتی با خود خلوت میکنم میگم خدا هم میدونست که دل آدمی ممکنه به جایی بند بشه ، که قفسه سینه رو تا این حد محکم طراحی کرده، اما امان از این دلبر ها ، این سارقان حرفه ای ، خب وقتی دزد از بانک و گاوصندوق به این محکمی دزدی میکنه ، دیگر از من ناتوان چه بر می آید. و با چه ابزاری میتوانم مقابله کنم با این دلبر توانا  !

که همین دلبر ، توان «با پنبه سر بریدن» را دارد. 


خلاصه درسته که اون موقع به حال شاعر دلم سوخت که مصرع سوم چنین سروده و شاید درکش نمیکردم

اما الان ...

کسی هم نیست دلش برایم بسوزد.

وشاید به شاعر بگم ممکنه خبر داره و خودشو به اون راه زده باشه!


خلاصه خلوت کردن تو این شرایط اصلا توصیه نمی شود چون حالتان را آشفته تر می‏ کند.



پ ن :امروز تو همچین شرایطی تو محیط خلوتی بودم و این شعر به سراغم اومد و منم تو فکر بودم که این گونه نوشتم

 به غم کسی اسیرم

  • آشنای غریب

نظرات  (۹)

  • خانه سلامتی
  • وبلاگتون خیلی خیلی عالیه 
    پاسخ:
    خدایا من این هندونه هارو کجا بزارم :))

    نظر لطفتونه 
    وباعث دلگرمی بنده ، سپاس
    من موندم چرا نمیرید رک و صریح محبت خودتون رو بهش ابراز کنید!
    پاسخ:
    واقعا چرا ؟
    یه ضرب المثل داریم می گه مرگ یه بار شیون هم یه بار. فوقش یه نه صریح می ذاره تو کاسه تون؛ بهتر از این بلاتکلیفی نیس؟
    پاسخ:
    نمیدونم 
    و نمیدونم در جوابتون چی بگم
  • بهارنارنج :)
  • افرین چه خطی:)


    پاسخ:
    ممنونم :|
    عجب :|
    پاسخ:
    عجب از محبت من:|
    :||
    پاسخ:
    عجب :|
    نمیدونم دقیقا چرا اینجوری میشه
    پاسخ:
    منم همینطور
  • محمد حسین آذربهرام
  • در پس هر نرسیدنی یه حکمته 
    در پس هر رسیدنی باز هم یه حکمته
    یک که نه هزاران یک!!!
    اما من هم خودم دچار نرسیدن و رسیدن ها شدم.
    کاش همه چیز جوری دیگه ای بود.

    محتوای وبلاگتون ستودنی است. ممنون میشم از وبلاگ من هم بازدید کنید و اگه قابل دونستید دنبال کنید.
    پاسخ:
    این حرف رو تو پروفایل یه دوست دیدم

    خدایا حکمت و قسمتت بماند برای آنان که درکش میکنن 
    من به معجزه احتیاج دارم


    چشم حتما
    و سپاسگزارم

    از چمدانت بیش از خودت گلایه دارم

    آنقدر بزرگ بود

    که همه روز های خوبم را بردی

    آنقدر کوچک بود

    که همه خاطراتت را جا گذاشتی...

    پاسخ:
    به به چقدر زیبا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی