الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

مینویسم شاید بخواند1

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۵۸ ب.ظ

به نام حضرت دوست، که هرچه داریم از اوست


عزیز من
بهتر از خودت

سراغ داری که هِی

بهم میگی : بُرو دُنبالِ زندگیت ..؟

آخه بی انصاف ،

من دنبالِ زندگیم بودم 

کهبه تو رسیدم ..

صَدبار دیگه ام از اوّل شروع بشه ،

بهتر از توام پیدا بشه ،

بازم راهَمو یه طوری میام که

به تو برسَم ..

میدونم سختِته ،

میدونَم تحمّل من دشواره ،

امّا مُدارا کُن با ما جانَم ..

مُدارا کُن ..



#شاهین_پورعلی_اکبر

  • آشنای غریب

نظرات  (۸)

سلام، ممنون از مطلب خوبتون، سایت ارزشمندی دارین.
موفق باشید
پاسخ:
سلام 
سپاس
نظر لطفتونه :)
  • بهارنارنج :)
  • :)
    چه بگویم...
    پاسخ:
     زبان در دهان پاسبان سر است
    چه گویم که ناگفتنم بهتر است

    :)
    ای جان
    زیبا بود
    پاسخ:
    زیبا خوندین :((
    سلام

    ب قول شاعر ک میگه
    بیا با من مدارا کن 
    که من مجنونم و مستم
    اگر از عاشقی پرسی
    بدان دلتنگ آن هستم

    ...

    پاسخ:
    سلام

    شاعرم خوب گفته
    شما هم :))

    رزقه!
    اگه رزقتون باشه می رسه! :-)
    پاسخ:
    قبول دارم 
    اما تحمل سخته :-(
    مشکل اینه اونی که داره میگه برو دنبال زندگیت هم زجر میکشه! بیشتر نباشه زجرش کمتر هم نیست...
    پاسخ:
    دیگه من چی بگم که مضراب برا کامنت تون بیگ لایک فرستاده :)
    سپاس از حضورتان
    بیگ لایک به کامنت حوا!
    پاسخ:
    الان بایست من چی بگم دقیقا؟
    من نمیدونم

    اما از توجه تان تشکر میکنم 
    همه خیال می کنیم کسی که زجر می کشه توی یه رابطه خودمونیم. که مورد بی مهری واقع شدیم.. که طرف توجه لازم رو بهمون نداره یا اصلاً آدم حسابمون نمیاره..
    ولی گاهی باید نشست حساب کتاب کرد که چرا "برو دنبال زندگیت" ؟ شاید راهنما نزده وارد یه رابطه دیگه شدیم و طرف ذهنش جای دیگه است. 
    شاید گاهی باید حق بدیم به طرف مقابل که اصولاً حسی به ما نداشته باشه و یه آدم معمولی باشیم در نظرش.. یه آدم مثل هزارها رهگذر توی خیابون. 
    یکی الان بیاد به شما ابراز علاقه کنه در حالی که ذهن و دلتون جای دیگه است چی در جوابش می گید؟ 
    همون جمله ای که نوشتید یا شاعر نوشته: "برو دنبال زندگیت!"
    پاسخ:
    نه خیال نمیکنم که واسه اون راحته
    برا همینم نوشته

    میدونم سختِته ،
    میدونَم تحمّل من دشواره ،
    امّا مُدارا کُن با ما جانَم ..
    مُدارا کُن ..

    میدونم سخته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی