الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

حلالیت+وصایا

دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۴۸ ب.ظ

به نام حضرت دوست، که هرچه داریم از اوست


سلام 

با عنایت پروردگار 

و دعای شما چند تن از دوستان ،

در دو سه روز آینده سفری برایم جور شد ،

که آرزویش را می کردم


خلاصه اگه زبانم لال :D
هواپیمایی سقوط کرد یا قطاری از ریل خارج شد و اتوبوسی چپ کرد و ماشینی تصادف کرد که من در متن این حوادث بودم و از جمعتون رفتم ، حلالم کنید.


مخصوصا اونایی که با رفتار و حرفام ناراحتشون کردم.



چند پیش نویس میخوام حاضر کنم رو سربرگشون هم نوشتم از پیش نوشته شده ، تا اگه مُردم چراغ این وبلاگ برا چند روزم که شده روشن بمونه

اگر هم نمردم پیش نویس ها رو پاک میکنم.


وصیت ها 

بعد مرگم لباس سیاه نپوشید

هرکسی کار خیری داره به خاطر من به تعویق نندازه

اون کسانی که منو میشناسن دوست دارم همون جور مخفی بمونم خواهشا راز هامو فاش نکنین!«حالا نیای کامنتی بزاری که همه بدونن شما منو میشناسی»


شاید ، شاید طرف مقابل ناراحت بشه

دوست ندارم اون ناراحت بشه و روحم اذیت بشه

تا میتونین برام دعا کنین.

#التماس_دعا

  • آشنای غریب

نظرات  (۹)

سلام :)

این چه فرمایشیه ؟ سفر به سلامت ان شاءالله
پاسخ:
سلام:)
خب از دست قضا و قدر نمیشه فرار کرد
ممنون
سلام

جسارتا حاضر درست تر نیست!؟ :دی

ان شاالله ک ب سلامت میری و ب سلامت هم بر می گردی فقط
فقط سواغتی ماها فراموش نشه!
*_^
به سلامتی در پناه حق:)
پاسخ:
ممنون :))
سفر به خیر و سلامتی و شادی انشاءالله
پاسخ:
ان شاء الله
ان‌شاءالله به سلامت برید و برگردید :)
پاسخ:
ممنونم 
انشاء الله
:))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** **** ***** ان شالله به سلامتی بری و برگردی و سوغاتی تپل هم بیاری برامون حق اب و گل داریم اینجا:)
پاسخ:
چشم حتما :))
انگار میخوایین رومی رومی ، زنگی زنگی رو به یک باره اجرا کنین

نمیذاری که :))
پاسخ:
محول میکنم به خدا و دعایی که یاد دادین و خوندم :))))))))
سفرتون بی خطر.
پاسخ:
اگه قسمت بشه میام شهر شما  :))
میدونم : )
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی