الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

شهره خاص و عام

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۲۸ ق.ظ

به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست


دیشب خوابم به پایان خوبی منتهی شد الحمدولله

ولی این دلتنگی دست از سرم برنمیداره ، نمیدونم چیکار کنم
در این میان مابین شما وبلاگی های عزیز هم شهره شدیم رفت

امروز برا هر کسی کامنت نوشتم
یکی گفت انشالله معشوقت برگرده
اون یکی میگه الهی به عشقت برسی
یکی که هر چی نوشتم برام شعر تک بیتی فرستاد
یکی میگفتم کمکی از دستم میاد برات بکنم؟


خلاصه از همه عزیزان کمال تشکر رو دارم 
و جای معشوق خالی که این اوضاع را ببیند( اصلا از شهره شدن خوشش نمی آمد و نمی آید)



اما امشب در وبگردی ها مطلبی خواندم مربود به دی ماه سال گذشته  و چالش 13 دلیل برا زنده ماندن
خیلی دلم سوخت برای صاحب وب .

دعا میکنم از این حالت دربیاد
شاید اون هم منو دعایی کرد.


و اما شعر و تک بیتی های دشت کرده امروز

گهی نالم ، گهی گریَم ، گهی سوزم ، گهی میرم
زمانه بی توأم گر زنده دارد ، اینچنین دارد ...

"سلیم طهرانی"


ﺑﯿﻦ ﻣﺎ ﺧﻠﻖ ﺟﻬﺎﻥ ﻣﻬﺮ ﻭ ﻭﻓﺎ ﮔﻢ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ
ﮐﺞ ﻧﻬﺎﺩﯼ ﺭﻭﺵ ﻏﺎﻟﺐ ﻣﺮﺩﻡ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ

ﻋﻘﻞ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﺑــــﺮﻭ ﻋﺸﻖ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺁﻣــﺪ
ﻋﺸﻖ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﺑﻤﺎﻥ ﺳﺆ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ

#فاضل_نظری



چیزی از عشق بلاخیز نمی‌دانستم 
هیچ از این دشمن خونریز نمی‌دانستم
در سرم بود که دوری کنم از آتش عشق 
چه کنم؟ شیوۀ پرهیز نمی‌دانستم
گفتم ای دوست، تو هم گاه به یادم بودی؟ 
گفت من نام تو را نیز نمی‌دانستم *1
بغض را خندۀ مصنوعی من پنهان کرد 
گریه را مصلحت‌آمیز نمی‌دانستم
عشق اگر پنجره‌ای باز نمی کرد به دوست 
مرگ را اینهمه ناچیز نمی‌دانستم
 #سجاد_سامانی



عشق تو رفته ست ای دل پس وفاداری بس است
پاره کن رخت سیاهت را عزاداری بس است

آن قطار حامل معشوق قصدش جانِ توست
بر تنت کن پیرهن دهقان، فداکاری بس است

#روح_اله_عسکری 

*1 واقعا پرسیدم...   :((

پ ن :ماه رجب هم داره تموم میشه 
فردا روز آخره از همتون التماس دعا 
  • آشنای غریب

نظرات  (۶)

ندیدن عادته. یه عادتِ بد...
پاسخ:
ببخشین متوجه نشدم:(
هر کسی در این وادی مقصدی دارد.
ان شاءالله همه سالم به مقصد برسیم
از سجاد سامانی خوشم اومد
پاسخ:
بله همین  طوره . دیروز هم از سجاد سامانی ابراز رضایت کردین :))       اگر باز هم ازش یافتم به اشتراک میزارم
معشوقتون هر کی هست خیلی آرومه! اگه فضول بود مثل امثال من، همون روز اول یکی از شعرهاتون رو سرچ می کرد و عکستون رو هم می دید حتی؛ حالا بماند اسم و رسم و اینا!
پاسخ:
آره یه بخشش همینطوره که شما میگین
ﺳﺆ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺷﺪﻩ پس  :)))
پاسخ:
عیبی نداره بخشیدم :))ولی دیگه تکرار نشه:))
من شعر فاظل نظری رو گفتم!
تو رو!
پاسخ:
منو چی ؟؟؟
ان شالله خیر بوده و هست و خواهد بود
دل بد مکن
پاسخ:
این نظرتون منو یاد مولانا انداخت

با من صنما دل یک دله کن
گر سر ننهم آنگه گله کن

مجنون شده‌ام از بهر خدا
زان زلف خوشت یک سلسله کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی