الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

یک عالمه غممم!

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹ ب.ظ

به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست


نوشته نوشین زرگری رو همین الان خوندم 

خیلی ناراحتم کرد

نمیدونم چرا منتشر میکنم ، شاید برا همدردی


وقتی در خبرها خواندم پسربچه‌ای دوازده ساله در آبادان خودکشی کرده عصبانی شدم. وقتی خواندم  علت خودکشی‌اش این بوده که مادرش برای پرداخت اجاره‌خانه، موبایل و دوچرخه‌اش را فروخته به غایت غمگین شدم. وقتی خواندم نوع خودکشی‌اش را حلق‌آویز کردن انتخاب کرده خون در رگ‌هایم یخ بست. وقتی به او که هرگز ندیدم‌اش فکر کردم که وقتی دوچرخه‌اش را از دست رفته دیده، به طناب دار فکر کرده و اصلا نخواسته که باشد، به مرز جنون رسیدم. سعی کردم به او فکر نکنم، به دوازده سالگی معصوم‌اش و پیوند زندگی عزیزش به دوچرخه‌اش که لابد با آن بین بچه‌ها ویراژ می‌داده، و خواستم از او بنویسم، خواستم، سعی کردم، تلاش کردم احساسات‌ام را کنار بگذارم و با قیمت دلار و سکه عیار زندگی‌اش را منطقی بسنجم و با عقل و کلمات نقد او را بنویسم، نشد، نتوانستم. احساسات‌ام، خشم‌ام و غم‌ام در کفه سنگین ترازو است و می‌گویم از ایرانی که با خودکشی تو کودک عزیز، برای اجاره‌خانه، برای ناپدید شدن دوچرخه از زندگی‌ات،‌ عزادار 

شد.


#نوشین_زرگری

  • آشنای غریب

نظرات  (۷)

تک تک مایی که در به قدرت رسیدن کسایی که مقصر فقر و بدبختی مردم هستند نقشی داشتیم، در مرگ این کودک بی گناه مقصریم
پاسخ:
آره 
کاملا درسته:(((
 و بعضی وقتها نمیشه کاری کرد :(
چرا خیلی کارها میشه کرد
میشه درس عبرت بگیریم و عهد ببندیم با خود که بی دلیل به کسی رای ندیم، یا با رای ندادن و سکوت به قدرت گرفتن فاسدان کمک نکنیم.
پاسخ:
به نظر من نمیشه
چون فقط و فقط خداست که از ذات آدمها خبر داره


خداییش پدر و مادرتون واقعا همونجوری که هستین ، میشناسنتون؟
یا نه ؟ برخی خصوصیات تون رو نمیدونن؟
 
خود من به این سوالم میگم نه منو کامل نمیشناسن
حالا وقتی پدر و مادرم نشناسن ، چه توقعی میتونم از بقیه داشته باشم!
وای:((
پاسخ:
:(((
چقدر غمگین :(
من ماه هاست دیگه هیچ خبری رو پیگیری نمیکنم.
ظرفیت شنیدن این همه خبر منفی رو ندارم.
البته که بخشی از خبرها متاسفانه به زندگی رومزه گره خورده و خواه ناخواه میشنویم
پاسخ:
منم همینطورم . منتها این نوشته رو تو یکی از کانال های سرگرم کننده خوندم:(((
:(((
پاسخ:
:(((
  • بهارنارنج :)
  • خیلی ناراحت شدم...
    پاسخ:
    منم همینطور
    شرمنده اگه ناراحت شدین :((
    هییییییی روزگار
    پاسخ:
    هومممممم:((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی