الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

تو ، یا من؟

دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۱ ب.ظ

به نام حضرت دوست که هر چه داریم از اوست


آیا شنیده اید ماجرای موی پریشان یار و باد  وزان را ! 

یا این بیت میثم را 

باد وقتی می وزد از لای موی درهمت

ابر سرگردانم و در خویش، ساکن نیستم.

و یا این مصرع حضرت حافظ

زلف بر باد مده نا ندهی بر بادم 

و چند شعر دیگر...

 اما امروز من میخواهم ماجرای دیگری بگویم

ماجرای آن زمانی که باد ، داشت با چادرت بازی میکرد و چادرت با دل ضعیف من !


شاید وقتی باد چادرت را پریشان می کرد

و تو دستانت را نذر مرتب کردنش می کردی

خدا ، آن بالا به فرشتگانش فخر میفروخت و می گفت :

نگاه کنید ...
این دختر همان آدمیست که می گفتم بر او سجده کنید.



دل من عکس همه ، بسته به گیسوی تو نیست

در تب و تاب به آن چرخش ابروی تو نیست


همه در فکر شکار لب و چشم و نظـرند

نظـر من به دو چشمان چو آهوی تو نیست


دل من بند همین چادر مشکین شد و بس

سرّ من خالِ لب و عشوه هندوی تو نیست


عسلم ! حُجب و حَیایت به جهان می ارزد !

دلبری که فقط آرایش این روی تو نیست


چادرت شعبده ای کرد و دلم عاشق شد

هیچ سحری به توانایی جادوی تو نیست


پ ن : شاید این آخرین پستم باشد
اول حلالم کنید و دوم هم دعایم کنید.


  • آشنای غریب

نظرات  (۶)

چرا؟! :(
پاسخ:
حتمی نیست که . گفتم دیگه احتمال داره
چادر مفهومش رو از دست می ده همین چند وقته... زمانی که تحریم بشیم و نتونیم پارچه اش رو از اندونزی و ژاپن وارد کنیم و تکنولوژی تولیدش رو هم نداشته باشیم!
و این گونه است که عشق به چادر با شکست روبرو میشه!
  • سیّد محمّد جعاوله
  • مطلب خوبی بود
    ممنونم.
    پاسخ:
    خواهش میکنم 
    :)
    نخیرم، نه دعا میکنم نه حلال، یعنی چی آخرین پست!
    لوس نشو لطفا

    پاسخ:
    هم دعا کنین . هم حلال 

    باشه لوس نمیشم و نمیرم.

    اما دعام کنین
    حالا که پسر خوبی شدی حتما:)
    کاری نکردی که نتونم حلالت کنم
    پس حلال خوشون اولسون
    دعا هم که همیشه میکنم برات :)
    پاسخ:
    ممنونم ازتون:))

    دل گفت وصالش به دعا باز توان یافت
    عمریست که عمرم همه در راه دعا رفت!
    زیبا بود 
    (لبخندزده وقنددردلش آب میشود)

    نرید هااااااااا 
    برید ناراحت میشم شدییییداااا حالا ازما گفتن 
    پاسخ:
    ممنونم

    نه نرفتم فعلا
    همینجوری موند :((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی