الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد

يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۷ ب.ظ
به نام حضرت دوست که هر چه داریم از اوست

باز هم سلام
کلمات زیادی اطراف سرم پرسه میزنند؛ فقط یکی رو میخوان که جمع و به جمله تبدیلشون کنه. شاید اگه یکَم مهارت به خرج بِدن حتی میشه یه غزل هم ازشون در بیاد. واین حالِ امروز و دیروزم نیست ، احوال این چند روزِ اَخیره . 
منتها ؛  هوا که بارونی میشه حرکت کلمات اطراف سر زیاد میشن. اونقدر زیاد که مجبوری خودت یکی یکی بچینی و بیاری رو کاغذ. بلکه یِکَم آروم تر شوی.
-امروز هوا بارونیه ؛ درسته که بارون از جنس آبه ، ولی به نظرم عملکرد کاملا عکسی داره. آب ، هر چیزی رو با خودش میشوره میبره پایین تر. اما ، امان از بارون ، بارون هر چی تو دلته میاره تو مغزت. شده حتی از کفِ پات هم میگیره و میاره بالا.
مثل حال همین الان من.
اما ای مخاطب من؛ من شاملو نیستم که نامه هایم بعد از چند سال باز هم خواهان داشته باشن. من حتی نویسنده هم نبودم و نیستم. و همین چند نفری هم مطالبم رو می خوانند و نظر میدهند آن هم از توست . از آتشی است که تو در دلم نهاده ای ، آن آتشی که هر بار خواستم خاموشش کنم ، بیشتر و بیشتر شعله ور شد.
این چند روز اخیر ، باز آتشَت سراسر وجودم را گرفته و باران امروزم نه تنها خاموشش نکرد بلکه مثل کاتالیزر شعله ورش کرد.
زبانه های آتش مغزم را تحت الشعاع قرار داده و کم کم  حواسم را هم می سوزانند. این چند روز اخیر به قدری حواس پرت شده ام که اطرافیانم خسته شده اند.
در مغازه آن قدر جنس اشتباهی تحویل مشتری داده ام که ، نه تنها صاحب مغازه و مشتری ها ، خودم هم دیگر خسته شده ام.
هنوز کلمات زیادی  رو هوا ماندند . و من توانستم اینها را برایت بچینم. 97/7/21

شعر عنوان از حافظ

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد
ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران
پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

ادامه اش رو میتونین خودتون بیابید
  • آشنای غریب

نظرات  (۱۲)

دیر است ک دلدار پیامی نفرستاد ..😔
پاسخ:
شهریارم یه غزل داره اونم ازاین مصرع آورده

حافظ به تمسخر به دلم گفت فلانی
دیریست که دلدار پیامی نفرستاد
کاش همه اینقدر مرد بودند که پای دلشون بایستند...
پاسخ:
نه بابا من خودم میترسم هنوز !!!
  • بهارنارنج :)
  • :)
    پاسخ:
    منم :)
    خوبه اتفاقاً
    :)
    پاسخ:
    نمیدونم
    ممنون
    من می‌دونم! می‌دونم که می‌گم :|
    پاسخ:
    :|
    :|
    :|

    از کجا میدونین آخه؟ :|  :|   :|   !!!!!!!!!!!!

    نکنه منو میشناسین؟
    یعنی آشنا هستین؟
    چرا ترسیدین؟! :)))
    پاسخ:
    نترسیدم

    متعجب شدم!

    بزار راستشو بگم 
    آره کمی هم ترسیدم
    حوا ترس نداره
    پاسخ:
    لطفا اذیتم نکنین دیگه
    خواهش میکنم . :))
  • جناب منزوی
  • ان شاءالله می فرسته
    پاسخ:
    ان شاء الله 

    هر چی خدا بخواد 
    ممنون
    سلام
    برای اون آتش سوزی که بنظرم باید با 125 تماس بگیرید:)
    مغازه دار هستید؟ آی چهاردرصدی مرفه بی درد!!!!
    چند تا عکس از مغازه تون و جنساتون بگیرید بذارید اینجا ما 96 درصدیا یکم روحمون تازه بشه!!! ببینیم تو این دنیا چه جنسهایی بوده که مانمی تونستیم بخریم!
    پاسخ:
    سلام.چند بار زنگ زدم اومدن آتش رو ندیدن و رفتن ، الان هر چی رنگ میزنم رد تماس میدن :)))          خیر مغازه دار نیستم . شاگردم . از 96 درصدی ها هستم.  ... جنس های جزء لوازم خیلی ضروری به حساب میاد یعنی از روز اول که به دنیا اومدی تا آخر عمر بهش احتیاج داری
    و چقدر بده این حواس پرتی...
    پاسخ:
    هووووم :((
  • اجاره آپارتمان مبله در تهران
  • شبیه آن شب پاییزی است و بارانی
    هوای حال دل من ز نا بسامانی

    #عبدهادی
    ___________________________
    اجاره آپارتمان مبله در تهران
    https://eskanbama.com
    پاسخ:
    :((
  • تکراری Tekrari
  • ان شاالله قسمت باشه می فرسته...
    پاسخ:
    حالا لازم نیست بفرسته
    چراغ سبز نشون بده کافیه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی