الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

یه سوال کوچک

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۳۲ ب.ظ

به نام حضرت دوست که هرچه که داریم از اوست


سلام 

یه نظر سنجی میخوام راه بندازم

فقط خواهش میکنم التماستون میکنم هر کی خوند نظر بده چون نظرش برام مهمه

خیلی هم وقتتون رو نمیگیره


به نظرتون فاصله سنی مناسب برای زوجین چقدر میتونه باشه؟


فقط عدد هم بگین برام کافیه

پیشاپیش از همتون ممنونم

  • آشنای غریب

نظرات  (۲۱)

یه چیز ثابتی نیست به نظرم
چون نسبت به هر دونفر ممکنه فرق داشته باشه
برای خود من چهار پنج سال معقوله
3 الی 5 سال
  • פـریـر بانو
  • خیلی بستگی به دو طرف و بلوغ فکریشون داره. 
    اما خب بخوام میانگین بگم ۳ الی ۵ سال مناسبه به نظرم. 
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • این رو دقیق نمیشه گفت متغیره
    ولی 3 تا 6 سال معمولا
    منم که گفتم
    اول که کوچیکتر نباشه!!

    بعدم بستگی به شرایطش کمتر 5 سال..
    2 تا 4 سال
  • دخـترکــی با قـلـب صورتــی
  • 3تا6
    مبارکه .بستگی به رشد عقلی دو طرف داره از یک سال معکوس گرفته تا ۷ سال خوبه به نظرم
    نمی شه فاصله سنی تعیین کرد. ولی تجربه می گه مرد باید بزرگتر از زن باشه 2-5 سال وگرنه هر حسی رو که زن تو رابطه تجربه می کنه آقاهه دو سه سال بعد همون رو تجربه می کنه! نمی شه از نظر حسی مچ کنند خودشون رو.
    سلام بنظر من تا7/8هم اوکیه!

    پاسخ:
    7/8 هم !!! . یا همون 7/8 ؟ اگه ممکنه جواب قطعی بدین آخرش نتیجه گیری می کنم
    سلام
    مشاور ازدواجی فرمودن ۳-۷ خیلی عالیه و بالای هفت خوب نیست
    ولی نظر خودم ۳-۴ هست
    البته گاهی اوقات شاید طرف مقابل همه شرایط را داره ولی مثلا تفاوت سنی هفت ساله که در این مورد نمیدونم چه تصمیمی باید گرفت:-/ 
    به نظر من 3 تا 6 سال

     سلام 


     "لطغا نظرت راجع به کلیپ ''عُمر کُشون!

    در    

      http://hajferdowsi.com/1327/

    رو  بگو.

    اگه نظرت رو همونجا بگی ممنون میشم..

     درضمن میتونی در گفتگوهایی با موضوعات جالب شرکت کنی و نظراتت رو  به
     
    اشتراک بگذاری...

    در

    http://hajferdowsi.com/froums/

    تشکر.
    ببینید کاملا به شعور و درک و تربیت طرفین ربط داره.کلا سن ملاک نیست..اما بهتره که مرد بزرگ تر باشه
  • جناب منزوی
  • معمولاً گفته شده اختلاف ۵ سال خوبه.
    گرچه میزان بلوغ مهمه
    نظرمنم 4الی 5
    بنظر من  از همسن بودن تا ۱۰ سال اوکیه اما بستگی ب طرفین داره 
    از 4 تا 8
  • فروشگاه کالای ساختمانی سولوس مارکت
  •  نظر شخصی من یک الی سه سال هستش که مرد بزرگتر باشه !!

     
    ۳ تا ۷ و حتی  ۱۰ هم من دیدم  که در کنار همدیگه هم خوشبخت بودند و هستند :)


    سلام :)
    اما بستگی به دو طرف داره :)
    یکیش رو حریر بانو گفتند :)

    پاسخ:
    سلام . ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی