الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

تف به ریا+ نتیجه گیری پست قبل

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸ ق.ظ

به نام حضرت دوست که هر چه داریم از اوست


سلام

دیروز یکی کارت بانک رو داد بهم و گفت فردا جابه جایی حساب دارم
تو برام انجام بده
قبلا توسط همون شخص به متصدیان بانک معرفی شده ام ، و کارای بانکیش رو انجام میدم

ولی امروز مبلغ متفاوت بود ، سه میلیارد و پانصد هزار ریال = معادل 350 میلیون ناقابل 

البته بیش از این مبلغ تو کارت بود ومن یه روز فرصت داشتم تا فرار کنم :))


الان از فیش بانکی هم عکس گرفتم تا منتشر کنم ولی گفتم تف به ریا ، و منتشر نکردم

خلاصه که بگم  من اینقدر مورد اعتمادم

همون شخص گوش شیطون کر خیلی منو قبول داره و خودش تو پایتخت با چند کارخونه دار در ارتباطه.

چند باریبهم گفته : فلانی خودم یکی از دخترای کارخونه دار ها رو میگیرم ، 
بچه به این درست کاری ، مردم منت بکشند دخترشون رو بهت بدن
شاید سرمایه آنچنانی نداشته باشی، من وساطت میکنم ، میگم این پسر خیلی پسره :)) (تف به ریا یادتون نره)
الانم وضعیت جوری شده که همه دنبال یه دادماد درست کار میگردن 
بعدش تو همون کارخونه مدیر جاییش میشی و پول هم به دست میاری 

و من لبخند زنان صحنه رو ترک میکنم ، بدون هیچ حرفی
و تو ذهنم میگم ، اگه بلدی تو شهر خودمون همون فلانی رو برام حلّش کنی یه دنیا ازت ممنونم،
البته شاید بتونه چون با پدرش سلام علیکی داره
منتها من چیزی بهش نگفتم و نمیگم ، بنابه دلایلی

منتظر بودم 20 نظر جمع کنم بعد بگم
نتایج نظر سنجی نشون داد ، شرایط سنی من با اغلب نظرها همخوانی داره
منتها من از طریق واسطه شنیدم
که گفته بود ، اختلاف سنی ما کمه:(((


بهار و پاییز

این عکس یه بار در بهار گرفته شده و یکی هم امروز موقع برگش از بانک گرفتم

هر دو بارش هم عین خل و چل ها نشستم وسط خیابان و گرفتم

تازه یادم اومد پاییز سال 90 یه بار معشوق را در همین خیابان دیده ام
همون پیاده روی سمت چپ و چند قدمی هم با چند قدم فاصله باهم بوده ایم

یادش به خیر

  • آشنای غریب

نظرات  (۱۴)

عکس قشنگیه بیگ لایک
پاسخ:
ثنک یو (در پاسخ به بیگ لایک)


زیر نویسش آپدیت شد
عجب عکسی :)
پاسخ:
ممنون:)

زیر نویسش آپدیت شد
آخی :)
پاسخ:
آره یکی یکی صحنه ها تو ذهنم رنگ پیدا میکنن 
کاش همه مثل شما بودن
پاسخ:
کاش منم الان به جای شما مشهد بودم :)))
نمیشه که 
هرکسی را بهر کاری ساختن
منظورم موندن پای خواسته دل بود. چرا نشه یه ویژگی خوب رو همه داشته باشن؟!
پاسخ:
نمیدونم
من باز هم ختم چهل روزه گرفتم برا فراموشی
اینبار کمی متفاوت تر
دعا میکنم به زودی ازدواج کنه 
با بهترین موردی که امکان داره
و خوشبخت بشه

و من فکر ذکرم آزاد بشه
تا بلکم کمی بتونم پیشرفت کنم :))


چه خوشگل :)
پاسخ:
باید میگفتین 
الهی آمین


نمی‌تونم بگم آمین
مطمئن نیستم تهش بخواد اینطوری بشه
پاسخ:
هر چی صلاحه همون بشه
بی خود نیست پاییز شده پادشاه فصل ها.
معشوق از اینکه بهش علاقه داری خبر داره؟
پاسخ:
بله خبر داره. وگفته حتی میدونم چقدر بهش علاقه دارم. منتها جواب قاطع نداده
پس معشوق گذاشتتون تو آب نمک😔
پاسخ:
نه بابا خیارشور نیستم که!

شرایط من کلا فرق داره نمیشه توضیح بدم !!
  • جناب منزوی
  • تصویر خیلی عالی بود :)
    دوست داری فراموشش کنی؟
    پاسخ:
    ممنونم 
    در نظر دارم زمستان وقتی برف بارید یکی هم اون روز عکس بگیرم (اگر بتونم)


    نمیدونم راستش

    در مورد اینکه مورد اعتمادید خیلی هم عالی...
    میانگین تفاوت سنی مطلوب از نظر دوستان چقدر شد؟دوست دارم بدونم چون واسم مهمه...
    عکس قشنگیست...
    ان شاء الله هرچی صلاحه همون بشه
    پاسخ:
    ممنون
    میانگین نگرفتم چون یه عدد نبود همه یه بازه نوشته بودند
    و منم جمع بندی کردم و نت نوشته بودم که پاکش کردم از همسن بودن و 1-3 سال شروع شد تا 1-7 سال تموم میشد

    باز هم ممنونم
    ان شاء الله 
    در مورد اینکه مورد اعتمادید خیلی هم عالی...
    میانگین تفاوت سنی مطلوب از نظر دوستان چقدر شد؟دوست دارم بدونم چون واسم مهمه...
    عکس قشنگیست...
    ان شاء الله هرچی صلاحه همون بشه
    پاسخ:
    انگار تکراریه
  • جناب منزوی
  • یه جور بلاتکلیفی :)
    پاسخ:
    نه 
    یجور سردگمی
    یجور ...

    نمیدونم چی بگم
    اما امید دارم تا 40 روز دیگه حل خواهد شد
  • جناب منزوی
  • ان شاءالله :)
    پاسخ:
    ان شاء الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی