الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

لاف عشق وگله از یار ؟؟؟

جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۸ ب.ظ

به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست


سلام

عشق را چگونه توصیف میکنید؟

یا اصلا تا حالا تجربه اش کردین؟ چند بار ؟ چند نوع؟

عشق مادر ، پدر به فرزند ؟ عشق فرزند به پدر و مادر؟

عشق بنده به خدا ؟ و خدا به بنده ؟

کشش به جنس مخالف ؟ و یا عشق به جنس مخالف؟



دهه هشتاد ، فصل بهار ، صبح ساعت 7:30 کوچه بیدزار 

هوا ابری بود ، باران می بارید ، هر دومان چتر داشتیم و از قرار معلوم هردو به مدرسه میرفتیم

پیاده رو باریک بود . و او از سمت مقابل می آمد چشمانم به چشمانش گره خورد وقتی از کنارم رد می شد چترم به چترش گیر کرد. بدون هیچ حرفی به راهمان ادامه دادیم

روز بعدش باران نمی آمد ولی او باز از سمت مقابل می آمد . زیر چشمی همدیگر را نگاه کردیم و رد شدیم. وچند روزدیگر...
موضوع را به رفیق بسیار صمیمی ام گفتم . پرسید عاشق شدی ؟ خیلی جوان بودم و خیلی خام .گفتم نمیدانم. بعد ها چند روز در میان دو سه بار دیگر دیدمش همان کوچه و همان ساعت ، ولی یهو دیگه نیومد و من یکی دوروز زود تر از خانه بیرون آمدم و همان محل منتظرش ماندم ولی نیامد و ماجرا تمام شد. و من به راحتی فراموشش کردم. 


این شاید یک نوع کشش به جنس مخالف بود که تجربه کردم. نمیدانم ! الان که فکر میکنم نه قلبم از جا کنده شد و نه گیج ومنگ میشدم. فقط کمی احساسی شدم و تمام.


اما کسی بود و هست وقتی میبینمش 50 درصد مغزم کار نمیکند وقتی میخواهم حرف بزنم زبانم در دهانم قفل میشود حتی اگر مخاطبم ، او نباشد ؛ همین که هست زبانم خشک میشود و دهانم قفل .
گویی قلبم مال اوست و من به زور در سینه ام نگه داشته ام
هی بامن کلنجار میزند که به نزد صاحبش برگردد و من بی رحمانه نمیگذارم . هی از آن اصرار و هی از من مقاومت. آخر سر هم گویی زخمی میشد و درد شروع میشد.

و اما درد ...

درد قلبم را چگونه وصف کنم که بشناسی اصلا کدامتان تجربه کرده اید؟

اول دور تند ضربان و بعد احساس سنگینی را هم به آن اظافه کن گویی که آن تکه کوچک 10-20 کیلو وزن دارد . عرقِ نعنا خورده ای ؟ دهانت احساس سردی کند؟ و حال چیزی شبیه آن سردی را ، پایین دهلیز سمت راستی اظافه کن...

هر قدر هم که توضیح دهم میدانم حق مطلب را خوب ادا نمیکنم.چون یکی از بهترین متخصص قلب شهرمون هم از با دیدن جریان نوار قلبم چیزی سر درنیاورد و مشکل را از خودم پرسید.

داروهایی که او تجویز کرده بود را قطع کردم. او نمیدانست مشکل قلب من توئی ،تو ...

و آن قرص ها مثل مسکن عمل میکنند بعد ها که اثرش رفع شد دوباره درد و دوباره ...


دیشب پست یلدا خانم در اعترافات درخت آووکادو حالم را دگرگون کرد.
و تا ساعت 2 برش هایی از وبلاگ آووکادو را میخواندم
دستم رو قلبم بود منتها احساس کردم دیگر تپش ندارد؟ دستم را زیر پیراهنم بردم و باز تپش را احساس نکردم .خواهرم تو حال فیلم نگاه میکرد، پرسید چی شده ؟گفتم قلبم نمیزند. خندید و گفت :

خوشحال باش قلبت نمیزند ولی زنده ای ...

  • آشنای غریب

نظرات  (۱۱)

  • بهارنارنج :)
  • :)
    پاسخ:
    :-(
    هییییییییییییییی

    امیدوارم حالمون خوب بشه

    امیدوارم دیگه دستت نره روی قلبت

    و تموم بشه این انتظار بی پیر .....
    پاسخ:
    اهههم

    امیدوارم

    هی میخوام جلو بقیه عادی باشم نمیشه نا خودآگاه دستم میره رو قلبم بسکه درد داره

    آره انتظار سخته 
    یا بشه یا نشه 
    خلاصه تموم بشه
  • ( ک) شباهنگ
  • هیچ عشقی بدون هجران و انتظار لذت ندارد ، 
    وقتی بفهمی همه چی تموم شده و کار از کار گذشته...احساس میکنی یه جسم 200 کیلویی سنگین روی سینه ت گذاشتن و الانه که قفسه سینه ات و دنده هات خرد بشن...

    اما بعد از مدتی وقتی که دنیا رو شناختی و پوست کلفت شدی دیگه احساسش نمیکنی :)))
    پاسخ:
    وقتی چیرو بفهمم آقا سین؟
    بفهمم که دیگه بهش نمیرسم
    یا وقتی فهمیدم عاشق شدم و یا ؟؟؟
    شاید بفهمم ،شاید هم نفهمم نمیدونم هر کسی دوست داشتن یا جاذبه رو یه جور حس میکنه فکر میکنم توی ۱۸ سالگی عاشق شدم اما ۲۵ سالگی فهمیدم که عاشق بودم .
    پاسخ:
    شاید مثل من
    شباهنگ درست میگه،هیچ عشقی بدون هجران معنی نداره
    هرچند سخته و سخت و سختر میشه
    پاسخ:
    آره همینطوره
    اما چند سال؟
    کاش هرچی میشه تموم بشه
    باور کن دوست دارم همین فردا بهم بگن فلانی نامزد کرده
    درسته خیلی ناراحت میشم 
    اما دل میکنم

    اینم در ادامه فرمایشات شما :
    غم مخور معشوق اگر امروز و فردا می کند
    شیر دور اندیش با آهو مدارا می کند
    زهر دوری باعث شیرینی دیدارهاست
    آب را گرمای تابستان گوارا می کند
    ان شاءالله همیشه تنتون سلامت باشه البته کمتر فکر و خیال کنید به فکر سلامتیتونم باشید 
    پاسخ:
    ان شاء الله 
    این چند روزه درد قلبم بیشتر اذیتم میکنه
    و همین الان احساس سنگینی میکنم
  • جناب منزوی
  • کلاً مغز داغ می کنه و آدم حوصله ی خودش رو هم نداره
    پاسخ:
    پارسال و پیارسال اونطور بودم
    حوصله خودمم نداشتم مخصوصا پیارسال که رسما افسرده بودم
    امسال فقط درد اذیتم میکنه
    می‌فهمم...
    پاسخ:
    نبودین! 

    وقتی آدم بفهمه که همه چی تموم شده، یعنی آخرش...عاشق شدن اولشه!
    نه اینکه منظورم شما باشید کلا عاشقی رو‌گفتم :)
    ان شا الله کار شما به اونجاها نکشه 
    پاسخ:
    ان شاء الله 
    کجا؟! :|
    پاسخ:
    همینجا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی