الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

بی تاب الیَن گویلومی غوغای حرم دور

جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۹ ق.ظ



سلام 

امروز کمی زود آمدم خانه 

ساعت حوال 4 بعد از ظهر بود ، ناهار نخورده نشستم پای کامپیوتر نمیدانم چرا دستم رفت رو میانبر سایت خرید بلیط چارتری و چرا رفتم قیمت بلیط هواپیمای تبریز مشهد رو چک کردم

قیمتش باور کردنی نبود 

6 ظرفیت باقی مانده برا پرواز ساعت 7:35 دقیقه عصر پنج شنبه فقط 115 هزار تومن 

آنی حس گرما تو سَرَماحساس کردم. خبر اونقدر برام هیجان انگیز بود که زود اسکرین گرفتم . وارد تلگرام شدم.
یکی یکی برا دوستان عکس اسکرین گرفته را فرستادم
واقعیتش دنبال یک همسفر می گشتم
یک همسفر مثل خودم دیوانه ، دیوانه مشهد ، که ظرف یکی دو ساعت حاظر شود و راهی شویم.

یکی دوتاشون سرباز بودن و برخی هم تازه برگشته بودن و ما بقی هم آفلاین
مادرم خانه نبود هرچند میدانم که هر چه اصرار هم کنم با من نمی آید . نمیدانم چرا ؟ اما فکر میکنم ملاحظه خرج سفر مرا میکند .

به هر کسی فرستادم جوابی نگرفتم . نمیدانستم چه کنم . دوباره سمت کاربران رفتم . تنها یک نفر آنلاین بود. و میدانم که عاشق زیارت هست.
ولی امکان ارسال پیام نبود. راستش امکان سفر هم نبود.
منتها هر وقت از روی اسم کاربر رد میشدم هی تو دلم هی رخت شسته می شد. تازه بعد شستن میزاشتن خشک هم بشود !


ساعت 7 حسین*1 پیام داد : کاش زود تر میدیدم و میرفتیم

- مرگ من میرفتی؟

+آره چرا مرگ تو مرگ دشمنات

- یعنی دفعه بعد بهت خبر بدم 

+آره حتما

و بعدش تا الان، پیام های سایر دوستان و از دم همه اظهار تاسف که کاش میرفتیم


پ ن 1: شب پنج شنبه بعد 29 آذره یعنی یه شب مانده به یلدا

دعا کنین آقا بطلبه شب یلدا امسال حرم باشیم.


پ ن 2:حسین همون دوستیه که بهم پیشنهاد داده برا گرفتن حاجتم ختم چهل روزه زیارت عاشورا ، با صد لعن و صد سلام بخونم و جالب تر اینه که همون هفته بعد چهارشنبه چهلمین روز هست. برام دعا کنین هفته بعد با خبرای خوب بیام. 


پ ن 3: عنوان ؛چیزی که دلم رو بیتاب کرده غوغای حرم هست

  • آشنای غریب

نظرات  (۱۰)

سلام
قبول باشه ان شاءالله:))
پاسخ:
سلام
چی قبول باشه؟
  • دختـرِ بی بی
  • اللهم الرزقنا حرم...
    پاسخ:
    سلام 
    خوش اومدین

    الهی آمییییییییییین :-(
  • دختـرِ بی بی
  • سلام علیکم.ممنونم
    پاسخ:
    تو این بین من اینجا رفتم و اومدم
     شما هم برین خالی از لطف نیست 

    شما تُرکی بلدین ؟
    یا اصلا ترک هستین؟
  • دختـرِ بی بی
  • من بچه محله امام رضام نزدیکم ولی دورم...
    نه متاسفانه ترکی بلد نیستم
    پاسخ:
    خوش به حالت که نزدیکی
    منو هم دعا کن

    ان شاءالله که  قسمت بشه:)
    پاسخ:
    خیلی امیدوار شده ام
    کاش ناامید نشم

    حیف که وسط سال تحصیلیه و نمیتونم برم مشهد
    به نظرم چنین موقعیت هایی رو نباید به راحتی از دست داد
    یهویی پاشو چمدون ببند برو
    دیگه پیام دادن به این و اون چیه
    میری قشنگ اونجا یه دل سیر زیارت میکنی
    نگران چیزی هم نیستی
    ببین میخوای تکلیفت روشن بشه یه بار دیگه برین خواستگاری
    یا رومی روم یا زنگی زنگ
    هوووم؟
    پاسخ:
    حیف
    بله همین طوره
    چشم
    تنهای تنها برم ؟
    انشاء الله
    ...
    نه همون یه بار بسمه . امیدوارم این بار خدا جوابمو بده. و هم میترسم که جوابمو نده 
    ...
    هوووم؟

    سعی کردم سطر به سطر جواب بدم
  • بانوی شرقی
  • Che khooob rfti eltamas doa.
    Khobe ke dast be nghd va paye safar hasti. 
    Yedone az in adama to zndeganim km darm
    پاسخ:
    slm
    ki goft man raftam?
    paye har safari nistam.
    manam hamintor
  • بانوی شرقی
  • Mnzorm in bod age rfti eltamas doa
    پاسخ:
    ahan

    chashm shoma doa kon beram. hatman
    سلام
    آقا خیلی کریمه...حتما میطلبه!حاجتتون را هم میده:)))
    اگه قسمتتون شد برای حقیر هم دعا کنید:)

    پاسخ:
    آستان قدس او دار الشفای عالم است...درد آنجا بی دوا و نسخه درنان می شود
  • سیّد محمّد جعاوله
  • سلام
    خوبین؟
    پاسخ:
    سلام .الان بهترم . چتد روزه اومدم رو بهشت رو زمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی