الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

دارالسرور

پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۰ ب.ظ

به نام حضرت دوست ، که هرچه داریم از اوست

سلام 

جائی که نشستم ،روبه رویم تابلو کوچکیست که نوشته دار السرور.

درست بالی سرم نوشته شده دار الذکر.کمی رو به رو تر نوشته شده دارالسعاده، سمت چپم نوشته دارالسلام،و سمت چپ تر نوشته دار الحفاظ و ...

جلو تر از دار الحفاظ جاییست که تا هشت روز پیش اصلا فکر نمی کردم به این زودی نصیبم شود .


+ختم چهل روزه ی زیارت عاشورا که گرفته بودم.دقیقا چهلمین روز زیارت امام رضا ع نصیبم شد .


++ دیشب فکر کردم امام حسین به جای حاجتم زیارت بهم داده.

بعدا به ذهنم خطور کرد که نکنه امام حسین حواله کرده تا از امام رضا بگیرم. ان شاء الله


+++ همگی در یادید مخصوصا مخصوص ها 

  • آشنای غریب

نظرات  (۸)

چه سعادتی
خوش به حالت 
پاسخ:
بله همینطوره
خوش اومدید :)
چه زود صاحب خونه شدم :| :)))
پاسخ:
ممنون.:)))
من تا همین الان حرم بودم :)
پاسخ:
من الان کنار حیاط مسچد گوهر شادم.قصد دارم تا صبح بمونم
سلام :)

به به به

زیات قبول ان شاءالله
پاسخ:
واقعا .بهشت رو زمینه
حالا که طلبیده شدی برای منم دعا کن 🙏 
زیارتتم قبول
پاسخ:
چشم...ممنون
چقد خوب

خوش به سعادتتون:)
سلام ما رو برسونین..
پاسخ:
عالیست عالی.همینطوره...چشمهمین الان میرم بگم
  • بهارنارنج :)
  • التماس دعا:)
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
    خیلی ممنون 
    قبول باشه:)
    پاسخ:
    خواهش میکنم.همین که قبول باشه .خودش خیلیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی