الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

بهترین یلدا

شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۰۷ ب.ظ
به نام حضرت دوست .که هرچه دارم از اوست
سلام
یلدای امسال به یادماندنی ترین یلدای عمرم بود.
کاش دیشب چند ساعت از بقیه شبها بیشتر بود .هر چه از خواب خود کاستم .باز وقت کم آوردم .از اولین دقایق شب هم وقت کم میاوردم.حتی شاهد هم دارم :)))
وقتی بلند ترین شب سال ،کنار بهترین ها باشی؛وقت کم میاری و بالعکس ،اگر کوتاه ترین شب سال رو بد بگذرونی کلی زمان اظافه داری.
 از همین جا و از همین الان آرزو میکنم سال بعد با بهترین عزیزانم در بهترینِ مکان ها باشم.

  • آشنای غریب

نظرات  (۱۲)

واسه منم یلدای محشری بود :)))
پاسخ:
قبل سفر به دوستم گفتم میخوام پنج شنبه رو مشهد .گفت جمعه شب یلداست‌ها. گفتم خب شاید امسال امام رضا ع دعوتم کرده .و همینطورم شد
به شاهدتون سلام برسونید :| :))
پاسخ:
باور میکنین من این پیام رو همین الانم دیدم. چرا قبلا ندیده بودم؟؟
برا خودم جای سواله!
چشم بزرگیتون رو میرسونم.

آخر هفته ست ها التماس دعا
  • جناب قدح
  • سلام :)

    چه خوب ...

    مبارک باشه
    زمستون خوبی داشته باشین :)
    پاسخ:
    سلام
    بله همینطوره

    به همچنین
    چقد حس خووبی

     کل پست رو با لبخند خوندم:)
    پاسخ:
    نگوووووو نگوووو
    خوشحالم که لبخند به لبتان آوردم
  • بهارنارنج :)
  • به به:))
    پاسخ:
    قرار بود شما هم بیایین .چی شد بس؟
  • بهارنارنج :)
  • فردا به امید خدا حرکت
    پاسخ:
    ان شاء الله 
  • جناب منزوی
  • سلام
    ان شاءالله که آرزوت مستجاب بشه :)
    پاسخ:
    سلاام آرزوهای زیادی داشتم.کوچک و بزرگ . خدا رو شکر که اکثرشون برآورده شدن.
    چقدخوب که به یادماندنی شد.
    وقت کردی بهم سر بزن.
    پاسخ:
    ممنون.چشم
    مردم همه فقیرند مثل خودشما، جز شما کسی نمی تواند به شما چیزی بدهد مگراینکه یکی بیاید و باخبرتان کند از ثروت خودتان
    پاسخ:
    هر دوست هدیه ای است که شما به خودتان می دهید.پس در انتخاب هدیه خودتان دقت کنین!
    چه خـــــــــــوب و زیارت قبول
    یادتونه گفتم آقا کریمه و حاجتتون را میده؟ خیلی خوشحال شدم که قسمتتون شد زیارت آقا:)))
    امیدوارم واسه منم دعا کرده باشید:)))
    پاسخ:
    بله همینطوره
    آقا بی نظیره ، مخصوصا این بار کرمش قابل وصف نبود من نمیتونم تو صیف کنم
    من همه التماس دعا کننده ها رو یجا اسم بردم
    امیدوارم شما هم حاجت روا بشین
  • سیّد محمّد جعاوله
  • شاد باشید همیشه
    پاسخ:
    سپاس گزارم جناب :)
    شب یلدا عالی بود
    پاسخ:
    واقعا عالی بود . یادش بخیر.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی