الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

بی ثمر هر ساله در فکر بهارانم ولی ...

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۰۸ ب.ظ
روز برفی

به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست
سلام
صبح وقتی چشامو باز کردم با همچین صحنه ای روبه رو شدم ، که البته تو تبریز اینجور چیزها دم عیدی زیاد شگفت انگیز نیست .
 و داشتیم سالهای قبل که بعد تعطیلات عید هم برف سنگینی باریده .
ولی امروز اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد این بیت از استاد شهریار بود:

بی ثمر هرساله در فکر بهارانم ولی 
چون بهاران می رسد با من خزانی می کند

و این باعث شد که در مغازه این بیت رو چند بار بنویسم
من اشتباهی بهاران را بهارم نوشتم
 بی ثمر هر ساله در فکر بهارانم ولی

سال جدید در راهه ، اما امسال تب وتاب شب عید خیلی کم رنگ شده ، شایدم من اینطور احساس میکنم. حداقل تو خونه ما که اینطور بوده، هرسال این مواقع نمیدونستیم چکار کنیم و کلی برنامه قبل لحظه تحویل داشتیم . اما امسال کار هست ولی کسی حوصله شو نداره ،و کلی کار که موکول میشه به بعد ها :)
سال 97 هرچی که بود ، داره دقایق آخرشو سپری میکنه.امیدوارم سال پر خیر و برکتی در پیش داشته باشین
اگه کسی از دستم ، از سخنم ، هرچی از من ناراحتی داره امیدوارم حلالم کنه «انگار دارم برا همیشه وداع میکنم»
لحظه تحویل سال اگر حال دعا یافتین منو هم دعا کنین.

پی نوشت اول: بهترین لحظه تحویل سالتون کی بود ؟ چرا؟
بگین منم یکی دو مورد میگم.

پی نوشت دوم: روز مرد به مردها و پسران تبریک میگم
و دختر ها امیدوارم اولین سین امسالتون ، همون سینی ای باشه که به خواستگارتون چایی میارین :))

پ ن سوم: سال تموم شد و امسال هم به او نرسیدیم :(
  • آشنای غریب

نظرات  (۶)

  • ابوالفضل مهدوی فر
  • سلام
    وبلاگ خیلی خوبی دارید
    خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید:
    cafe-ketab.blog.ir
    پاسخ:
    سلام
    ممنون نظر لطفتونه
    اون زمان میفهمم وبلاگ خوبی دارم که حضورتون رو حس کنم.
    چشم سر میزنم
  • بهارنارنج :)
  • سلام به به خطتونم خوبه هان:)
    آره تب و تابرکم شده،بنظر من خوبه.دروغ چرا؟خوشحالم حداقل مجبور شدیم دست از اصراف و خریدای غیر ضروری برداریک
    پاسخ:
    سلام
    نظر لطفتونه کلی نوشتم که آخرش این شد ^_^
    تو این خط چقدر اشتباه تایپی !!!!
    شاید از اون زاویه خوب بود
    امسال بوی عید میاد اصلاااا...
    عیب نداره ...این نیز بگذرد ..
    من حاضرم تنها سین سفره هفت سین سلامتی باشه ...
    من که با یه حمله میگرن میرم به استقبال ۹۸... 😓
    پاسخ:
    خب خدا رو شکر
    ممنون
    الهی آمین
    اونم خوب بشه ان شاءالله
  • دختر روشنا :)
  • عید تون مبارک 
    امید وارم سال خوبی داشته باشید عزیزم 
    پاسخ:
    عید شمام مبارک
    همچنین
    احتمالا شما چندمین نفر هستین که فکر میکنین بنده دخترم:)

    عالی بود
    پاسخ:
    ممنون *-^
    شعر زیبایی بود بی ثمر هر ساله در فکر بهارانم ولی چون بهاران می رسد با من خزانی می کند من عاشق شعر شهریار هستم بخصوص ای وای مادرم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی