الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

پایان دلخوشی های زندگی ام

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳ ب.ظ

به نام خدا

چهار سال پیش چنین روزایی به زعم خود یکی از خوشبخت ترین افراد روی زمین بودم. روزهایی که کاش تمام نمی شدند. تمامی آرزوهایم در آن چند روز برآورده می شدند. روزگار کاملا بر وفق مراد بود. بهترین ماه زندگی ام بود. اما حیف که زیاد طول نکشید و خیلی زودتر از آنچه تصورش را میکردم تمام شد.

اوقات خوشی که با دوست بسر شد. باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود. از بی خبری ها نگویم و از بی حاصلی ها سر به کجا بگذارم. 

خوش بود لب آب و گل و سبزه و نسرین

افسوس که آن گنج روان رهگذری بود.

 

دلم برای آن روزها تنگ شده . سینه ام برای آن روز های با تو بودن به تنگ آمده. چند روزیست که بدجور هوای آن ایام را کرده ام. 

راستی ! تا حال شده که تو هم به آن روزها فکر کنی؟

  • آشنای غریب

نظرات  (۷)

  • بهارنارنج :)
  • :)دنیاست دیگه

    پاسخ:
    چه میشه کرد؟ 😔

    خدا بزرگه :)

    پاسخ:
    خدا بزرگه ،صبر من کمه

    توکل به خودش....

    پاسخ:
    سلام
    من چرا به این نظرتون پاسخ نداده بودم؟
    ببخشید

    تو دلتون نگین دیر کردم
    چون ماهی رو هر وقت از آب بگیری ، می میره!


    یعنی مرداد دان یوخسوز؟!

    پاسخ:
    تقریبا 

    نجه مگر؟

    یهو جلب توجه ائلیدی منه :)

    آخه ناپدید شدن یهویی بلاگرها کم سابقه است.!

    پاسخ:
    یهو ناپدید نشدم
    چند پست آخر زمزمه های کمتر اومدنم بود و هست
     واینکه هستم منتها کمرنگ

    بله بله :)

    مصادف شده بود با کمرنگ بودن های خودم من یهو متوجه شدم.

    اوه کامنتم مال  مرداد۹۸ بوده

     

    اصلا یادم رفته بود

    :))

    پاسخ:
    منم یادم رفته بود شرمنده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی