الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

علامت سوال _ صحنه ای که دیروز دیدم

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۳۴ ب.ظ

به نام خدا
دیروز جمعه، ساعت 7 عصر در پیاده روی خیابان 17 شهریور حوالی چهارراه باغشمال با سرعت در حال رد شدن هستم.
خیابان 17 شهریور اونایی که میشناسن میدونن پر است از مطب دکتر و رادیولوژی و آزمایشگاه و یکی دو بیمارستان.
در یکی از مجتمع ها باز شد ، دو زن دیده میشوند یکی با روسری و مانتوی توسی رنگ و دومی بدون روسری و با پیراهن زرد رنگ که سر را از در بیرون آورد و به چپ و راست نگاه کرد . و بعد اونی که مانتو به دست داشت یه کیسه فریزر بزرگ پر محتویات و یه ساک نیم دایره مسافرتی به دست داشت و به سرعت به سمت جلو حرکت کرد، اول فکر کردم که کسی در خیابان منتظر اوست و میرود تا به ماشین سوار شود. اما نه ، او کیسه و کیف را به سطل های بزرگ زباله انداخت و با حالی آشفته به سمت مجتمع برگشت. 
او برگشت اما من دلم هزار جا رفت.و حتی ترسیدم که به سطل زباله نگاه کنم راه خودم رو پیش گرفتم.

  • آشنای غریب

نظرات  (۷)

احتمالا یک عمل سرپایی غیرقانونی انجام شده....

پاسخ:
آری ترسیدم کنکاش کنم
خدا کنه همش زایده ذهن باشه.

خب اگه داخل سطل آشغال رو نگاه می کردین دیگه شک نمی کردین^__^ هرچند که این عمل فضولی به حساب میاد ولی بیاین ما بهش بگیم شم کارآگاهیD:

پاسخ:
ترسیدم .
و ترسیدم.

شما هم مثل من رگ کاراگاهی داری کمی کمرنگتر و محتاطتر :)

پاسخ:
رگ کاراگاهی اسم خوبیست برا این کنجکاوی هامون.

داشتم به این جمله فکر میکردم که میگن: هر چی کمتر بدونی به نفع خودته !

پاسخ:
هوووم آره . جمله خوبیه‌.

البته اینو تو نهادای امنیتی میگن ...

پاسخ:
اینجا هم خوب بود
اصلا من برا همین نرفتم داخل سطل زباله رو نگاه نکردم.

ولی از من میپرسی برای دفعه های بعد یا از وقتی در مجتمع باز شد نگاه نکن

یا تا آخرشو ببین و قبول کن ...

پاسخ:
در مجتمع که باز شد چشمم افتاد بهشون و حرکاتشون جلب توجه کرد .
و اما تا آخر رو پیگیر بودن کار من نبود. 

امیدوارم اگه عمل سرپایی بوده عوارض و دردسر های بدی نداشته باشه برای اون خانم

پاسخ:
منم امیدوارم که هیچی نبوده و فقط من بی خود شک کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی