الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

عشق پیری گر بجنبد ...

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۰۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام عصر موقع برگش از محل کار این موضوع به فکرم رسید و منم الان نوشتم.امیدوارم برسه به دست صاحبش.


 

چند سال پیش که اسباب‌کشی می‌کردیم ، از ته انباری بالای قفسه یه کارتن بزرگ ، بسته بندی شده پیدا کردم . نسبت به حجمش وزن کمی داشت ، اما معلوم بود که وسایلی داخلش هست.
آوردمش پایین و بازش کردم، یک عالمه اسباب بازی داخلش بود. با دیدنشون کلی خاطرات جلوی چشمم مجسم می‌شد.
دوتا بی‌سیم ، مخلفات خاله بازی ، یه سماور کوچیک و ...
تهِ کارتن یه هلی‌کوپتر کاملا نو بود ! از مادر پرسیدم این مال کی بود ؟
گفت: خودت .
_من ؟!
_ آره خودت.

_پس چرا چیزی یادم نمیاد؟
_اینو داییت از مکه سوغات آورده بود ، نذاشتم دست بزنی که خرابش نکنی.

از قوطیش در آوردم ، باتری‌خور بود ، تو اون شلوغی خونه به زحمت چهارتا باتری پیدا کردم و انداختم به هلی‌کوپتر . وقتی روشنش کردم چراغای رنگارنگش روشن شدن ، بالگردش شروع به چرخیدن کرد و خودش هم رو سرامیک حرکت می‌کرد.

یکی دو دقیقه نگاش کردم ، اما دلبری‌هاش دیگه تهِ دلم رو نمی‌لرزوند.
چراغای رنگارنگش ، دیگه چشمام رو از خوشحالی گِرد نمی‌کرد.
وقتی رو زمین می‌چرخید لُپهام گل نمی‌انداخت.

اون اسباب بازی رو برا من آورده بودن ، اما من به موقع ازش استفاده نکردم.
هنوزم هست ، میدونم که هنوزم سالمه ، اما نمیدونم تو خونه‌ی جدیدمون کجا گذاشتیمش.

وقتی کسی یه چیزی برات میده خب ازش باید ازش به موقع استفاده کرد مگه نه ؟
الان هم من سالمم هم اون ، اما دیگه وقتش گذشته 
الان اگه باهاش بازی کنم خنده دار میشه ، مگه نه ؟
.
.
.
#آرام_دل_بی‎قرارم ، هر چیزی به وقتش قشنگه ، مگه نه؟
من چند سالی هست که دلم به تو داده‌ام ، می‌ترسم از آن استفاده نکنی بماند و وقتش بگذرد.
اگه از هدیه‌ام خوشت نیامد به خودم پس بده، نترس ناراحت نمی‌شوم .
میترسم بعد ها که از وقتش گذشت، وقتی دلبری کنیم بهمان بخندند ، عشق و عاشقی مال جوون هاست .
مگر نه اینکه :عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی زند.

  • آشنای غریب

نظرات  (۲)

به نظرم اون نظرش رو داده، تویی که قبول نمی‌کنی.

پاسخ:
ولی دلم هنوز پیشش مونده آخه!
  • سید محمد حسین مرکبی
  • عالی و تکان دهنده بود

    پاسخ:
    ممنون و متشکر از لطفتون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی