الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

قابِ دلخواهِ خانه من

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸ ب.ظ

 

به نام خدا

اگر قاب اصلی دلخواه خانه‌ام را به تصویر می‌کشیدم، چیزی جز دیواری به رنگ عدسی خیلی خیلی روشن نمی‌شد.

جایی که در طبقه بالای خانه قرار دارد . راهرویی به عرض یک متر و بیست و  طول دو و نیم متر. فیلتری که از گوشه پذیرایی جدا میشود و از دو طرف به خوابها و از روبه رو به روشنایی منتهی میشود. محلی بسیار دنج که وقتی دلم میگیرد در آنجا خلوت میکنم.

اما اگر قاب دلخواه دومی انتخاب کنم بی‌شک تصویر زیر از حیاط است .

سکوی باغچه‌ای که ۳۸ سانتی متر از زمین ارتفاع دارد محل مناسبی برای نشستن و با گلها خلوت کردن و درد دل گفتن با آنهاست.

 

متاسفانه امسال با پیدا شدن کرم و آفت زیر خاک گلها طراوت سال قبل رو ندارند.

 به امید سالهای بعدی که هرچه کرم در باغچه و گِل وجودمان هست پاک شوند.


 

پ‌ن : ممنونم از نسرین بابت دعوتش و عذر میخوام بابت تاخیرم. امیدوارم مثل همیشه عذرم رو بپذیره.
هرچند دیره ولی دعوت میکنم از کسانی که تاحالا به چالش دعوت نشدن به چالش بلاگردون

  • آشنای غریب

نظرات  (۹)

چراغ خونتون روشن همیشه، امیدوارم به زودی یه عکس با ریسه‌های رنگی رنگی از همین قاب بگیری و بگی نسرین بالاخره شد:)

البته که من باید جرو اولین دعوت شده‌ها باشم😊

پاسخ:
ممنونم
ای بابا ای بابا ما که دیگه ذل بریدیم 
در ضمن باید کرونا تموم بشه بعد دعوتت کنم
تازه یادم رفت بگم 
ایام محرم صفر هم هست

چه قاب خوشرنگ و خوشمزه ای :)

خب طبق کامنت نسرین خانم، مثل اینکه قراره این قاب مزین به ریسه های رنگی هم بشه، ان شالله بزودی :)

پاسخ:
ممنونم:))
نه بابا نسرین با من شوخی داره فکر کنم
فعلا هیچ خبری نیست

بسی خوشمان امد :)

خیلی قشنگ هست قاب دلخواه شما

ایشالا که بزودی جشن شادی برگزار بشه توی خونه😉

پاسخ:
چه خبرتونه
چه خبرررررتوووونه
ماه محرمه هاا
استغفرالله

این نوید رو هم بهت میدم که خبری نیست فعلا منتظر نباشین
میگی نه پست قبلی رو بخون

مومن همیشه به امید زنده است بعدم حالا کی گفت وسط کرونا و محرم؟! 

شد یه بار من یه چیزی بگم جفت پا نری وسط ذوقم؟! الله اکبرا:|

پاسخ:
تازه میخوام یچیز دیگه بگم نگی جفت پا و اینا 
مراسم معمولا تو خونه دختر برگزار میشه😋

عجبااااااا

بزودی شاید باشه شیش ماه دیگه

بله پست قبلی هم خوندم همون موقع که منتشر شد

حالا ما دوست داریم یکم فانتزی و امیدوارانه به قضیه نگاه کنیم :)

 

پاسخ:
شش ماه یعنی به زودی؟؟؟
یک ماه چی میشه اونوقت؟

من چند سال "فانتزی" نگاه کردم ، نشد . الان "بربری" نگاه میکنم خیلی هم قشنگ و خوشمزست

یعنی نه به اینکه میگی من دیگه تموم شدست برام نه الان که شیش ماه دیگه برات دیره :))) وقتی چندسال صبر کردی خب شیش ماه که رقمی نیست برادر من :) میشه بزودی

 

اصلا فانتزی و بربری رو بریز دور :))) نون جو مگه چی کم داره؟خیلی هم خوشمزست، اصلا هم دشواری نداره....والا

+درجوابی که به نسرین جون دادی

باس بگم توی شهر ما رسم هست که مراسم نامزدی  و حنابندون با دختر باشه و توی خونه دختر برگزار بشه اما عروسی  و عقد با پسر هست

پاسخ:
همه حرفام کلا مزاح بودن.
یعنی تصمیم دارم تاجایی که میتونم زندگی رو به شوخی بگیرم همان گونه که او آرزوهای منو به شوخی گرفت.
کلا هرچه خدا خواست بهتره تا چیزایی که من میخوام.

تا کی من باید فرق عقد و عروسی رو به شماها یاد بدم😁

عقد خونه دختره، عروسی چون به خرج پسره می‌تونه تو خونه پسر هم باشه.

پاسخ:
جلد صفحه آخر کتاب علوم دوران راهنمایی‌مون نوشته بود.آموزش شنا بدون آب ممکن نیست.آموزش علوم بدون آزمایش امکان نداره.
یه همچین چیزی دقیقش حالا یادم نیست.

حالا تو هم هی آموزش خالی بدی کارساز نیست 
باید اول مراسم عقدی-عروسی‌ای دعوت کنی تا ببینیم و یاد بگیریم:))

:)))

قشنگ بود، راضی‌ام ازت :)

دعا کن بخت اوجان باز بشه و خدا یه حال خوب بهش بده و منو بذاره تو مسیر زندگیش، چشم :)

پاسخ:
خدا را شاکرم که منو بعد چند باری که از دستم ناراحت شدی ، شناختی و فهمیدی که من قصد اذیت کردن ندارم.و خدا را شاکرم که راضی هستی ازم.

اوجان این همه صبر بس است
این همه اندوخته در این سال بس است 
پا پیش بگذار و ما هم مراسم عقد و عروسی سر درآوریم:)
الهی حال خوب به اوجان عطا فرما.

چه زاویه‌ی خوبی برای عکس انتخاب کردی.

باغچه‌تون همیشه سبز:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی