الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

برو آنجا که تو را منتظرند

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۵۴ ق.ظ

به نام خدا

برو آنجا که تو را منتظرند.
واقعیت این بود که امروز عصر میخواستم کاری کنم و بعد پشیمان شدم
و شب هم در جایی میخواستم حرفی بزنم باز پشیمان شدم.با خود گفتم برم چی بگم و این تک مصرع به ذهنم آمد ، نوشتم و ارسال کردم
همان لحظات پیام ناشناسی فرستاده شد : (نیست نیست جناب!)
نسرین هم در زمزمه‌هایش چنین نوشت :( اگه جایی منتظرمون نبودن چه کنیم؟!)
 هر دو به یک موضوع مشترک اشاره کرده بودند و من نیز به همان درد دچار بودم.
اما چاره چه بود؟ چی می‌گفتم؟ 
خواستم کمی شوخی کنم که نشد.
واقعا اگه کسی منتظر مابود این حجم از اوقاتمون رو در تلگرام و دنیای مجازی سپری می‌کردیم؟
واقعا اگه کسی منتظر ما بود ، این همه کانال برا نوشتن نیاز بود؟
برا نوشتن حرفایی که کسی رو نداشتیم بهش بگیم اومدیم رو مخ اعضا پیاده کنیم.

بعد آن کلی فکر کردم. واقعا کجا چه کسی منتظر ماست؟
اگر کسی منتظرمان هست، چرا منتظره؟ نیتش چیست؟
مثلا صاحب کارم صبح منتظر منه تا برم و مغازه رو باز کنم . اما این منتظر ماندن آدمو بیشتر افسرده تر میکنه، مگه نه ؟
چند روز قبل خسته بودم ، از زندگی از روزایی که این طوری می‌گذره .
دلم یه کسی رو میخواست که صبح ها به عشق اون از خواب بیدار بشم، به عشق اون برم سرِ کار، به عشق اون بیام خونه.
دلم کسی رو میخواد که تو مراحل سخت زندگی بهم امید بده
کسی رو می‌خواد که فکرایی که واسه کار تو سرم هست رو وقتی بهش میگم ، بگه آره تو میتونی و بهم امیدواری بده. بگه تو شروع کن منم کمکت می‌کنم. کسی رو میخواد که وقتی شکست خوردم بگه ناراحت نشو از می‌سازیم. اون کلی حرف برا گفتن تو سرم می‌پیچید و خدا بهتون رحم کرد که ننوشتم.

کاش یه جای دور و سرسبزی بود اونایی که از زندگی روزمره خسته شدن ، اونجا جمع می‌شدیم و یه شهر کوچک می‌ساختیم و همه به هم کمک می‌کردیم و در واقع "زندگی می‌کردیم ، زندگی رو"
99/06/18   00:48

  • آشنای غریب

نظرات  (۸)

جای دور و سرسبزی وجود نداره !

باید همینجا رو ساخت

ایشالله ک خوب بسازیم

 

و انشالله اون یه نفر هم از راه برسه ... دعا گوییم !

 

 

پاسخ:
این مردمانی که دور و برمون رو گرفتن نمیذارن به کارمون برسیم.
یه جای دور باشه ، دور از مردمان اطراف، سرسبز هم نبود خودمون سبز میکنیم.

اگه آدمهای خسته از روزمرگی رو یه جا جمع بکنیم، شهر کوچیک جوابگو نمیشه باید کلان شهر بزنیم:)

پاسخ:
بله همینطوره.
من فقط اونایی رو در نظر گرفتم که میشناسمشون . همین دوستایی که اطرافم هستن.

گاهی فقط دلت میخواد چرخه رو رها کنی...

کاش کسی بود که بودنش به آدم امید و انگیزه میداد

پاسخ:
آری/

در به در  دنبال همچین کسی هستم. اگه یافتی به منم خبر بده!
  • خانوم لبخند
  • زندگی میکردیم زندگی رو ..

    کاشکی ...

    پاسخ:
    این جمله بیو ی تلگرام یکی از دوستانمونه 
    اولین باری که دیدم خیلی خوشم اومد 
    نمیدونم چطور شد که وقتی مینوشتم یهو با اون جمله قشنگش تموم کردم
  • الناز نوبخت
  • چقد خوب میشد

    پاسخ:
    هوووم 

    خیلی خوب میشد :(
  • تری سدیم سیترات
  • هیشکی هیچ جا منتظرم نیس:(

    پاسخ:
    ای بابا 
    ای بابا چقدر غمناک :((

    بقول مهران مدیری دیگه ارزش نداره زندگی کردن

    پاسخ:
    صرفا داریم روزشماری میکنیم و روزها سپری میشن 
    همه منتظر یه اتفاقیم ، اتفاقی که با شروعش امید بده بهمون انگیزه بده بهمون  و...

    شاید باید سوخت و ساخت... سخته ولی راهی نیست

    ترجمه پزشکی

     

     

    پاسخ:
    اوایل خیلی سخت به نظر می‌رسه 
    اما بعدش روح انسان سازگار میشه و دید انسان تغیرر پیدا میکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی