الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

نومیدی و درگاه تو. ،بی سابقه باشد

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹ ق.ظ

به نام حضرت دوست ،که هر چه داریم از اوست


سلام


دیروز ظهر هرچه تلاش کردم از حیاط مسجد گوهرشاد مطلبی ارسال کنم 

ضعیفی اینترنت مانع شد.


عصر از هتل راهی حرم شدم و توراه با آقا درد و دل میکردم 

این سومین باریستکه برای عرض یک حاجت میآیم .

بعد این بیت به ذهنم خطور کرد :

نومیدی و درگاه تو بی سابقه باشد 

هر کار زتو آید و این کار نیاید


گشتم همه جا بر در و دیوار حریمت 

جایی ننوشتند گنه کار نیاید 


وارد صحن گوهر شاد شدم نمازم رو خوندم و تا در ها باز نشده زود رفتم داخل،بعد زیارت مختصر، آشنایی رو دیدم که توسط ایشان با خدام باصفایی به نام حاج علی اکبر منیری آشنا شدم .

وصف حال آقای منیری بماند، اماهمین قدر بس ، فردیست که افتخاری هر روز از نماز صبح تا عصر در حرم خدمت میکند 

یکی از وظایفش باز بسته کردن درب سمت پایین پا در رواق پیش روست


بعد کمی صحبت با آقای منیری به اون آشنا فرمود:

بیا بریم جایی براتان خدمت کنم 

وآشنای منم گفت ساعت 8قرار دارم 

اگر بیایم دیر میکنم و خلاف وعده میکنم

 

به جای من این دوتا رو ببر (خطاب به من و یه آشنای دیگر)

گفت پس بیایید 

از خوشحالی نمی دانستم چه کنم 

وهنوز نمی دانستم قراره کجا برویم 


ایشان جلو افتاد و ما هم پشت سرش 

هر چند قدمی بر میداشت و بعد سلام دعاهایی میکرد 

چند باری هم شنیدم شکر میکرد و گفت 

 الهی شکر که امروزم توفیق یافتم در درگاه علی بن موسی الرضا باشم .

بعد اشک میریخت و دوباره راهی میشد 

در راه چند مورد از کرامات حضرت رو گفت .

تا رسیدیم صحن جامع رضوی و باب الهادی 

رفتیم بالا جایی که همشون خدمه بودن 

گفت بشینید برامون چایی مخصوصی آورد که زرد رنگ بود یکی از خدمه جوان برامون از اون کیک ها آورد 

بعد یکی دیگر هم حاج آقا منیری داد گفت اینم سهم من 

کمی حرف زدیم و باز کرامات حضرت رضا میگفت و منم اشکهام جاری بود 

دوستم ایشان را از قبل تر ها میشناخت  و بیشتر با ایشون صحبت میکرد 

موقع خداحافظی گفت صبر کنین 

اشاره به من کرد و گفت بزار برا این دوستم نمک هم بدم

یه ظرفی آورد و دست کرد داخلش و یه مشت نمک های بسته بندی شده داد بهم . داشتم به درد دل های بین راه هتل و حرم فکر میکردم.و بسیار امیدوار که آقا حاجتم رو داده ان شاء الله 

بعد خدافظی دوباره برگشتم حرم 

منتها با حال و هوای دیگری 

جای همتون خالی 

بعدشم دعای توسل و ...


که فرازی از دعای توسل رو براتون میفرستمالتماس دعا

  • آشنای غریب

نظرات  (۱۰)

سلام :)
خدا قبول کنه ان شاءالله

احوال آشنای غریب ؟
پاسخ:
سلام جناب قدح  . ممنونم . بزار من مطلبو ارسال کنم بهد کامنت بزار:)))
:))
پاسخ:
:))
:) چقدر حال و هوای پست خوب بود....ایشالا همیشه حال دلتون خوب باشه.
مجازی ها رو هم دعا کردید عایا؟
پاسخ:
ممنون
بازم ممنون امیدوارم حال همه خوش باشه

بله دیگه همون دعای توسل رو به یاد شما ظبط کردم
تقبل الله. 
ما رو که آقا سرکار گذاشته همیشه! شما انشاءالله حاجت روا باشید. 
پاسخ:
ممنون
این حرفو نگید حتما مصلحتی بوده 
خود منم دوبار اومدم و حاجت دل برآورده نشده 
ولی مطمئنم حتما صلاحم نبوده
اینبارم نشد راضیم به رضایش
قبول باشه
بی شک خوش گذشت
پاسخ:
ممنون
بله همینطوره مگه میشه در  بهشت روی زمین باشی و خوش نگذره
خوشا به سعادتِ شما :)
پاسخ:
چی بگم آخه 
بله همینطوره 

خدا پامو از این مشاهد متبرکه قطع نکنه
الهی آمین
ما رو هم دعا کنید
پاسخ:
چشم حتما
زیارت قبول

من متوجه نشدم کجا رفتید. جای خاصی بود؟ کار خاصی کردید؟جایی بود که افراد عادی نمیتونند برند؟
پاسخ:
ممنون

مشهد بودم
تو ضلع غربی صحن جامع رضوی از ورودی باب الهادی یه جایی هست خدام ها اونجا هستن
کار خاصی من نکردم
امام رضا لطفش فکر میکنم شامل حالم شد و نمکش نصیبم شد
و نمیدونم افراد عادی میتونن برند یا نه
ولی جایی که من رفتم همه خدمه بودن و جز من و دوستم 
هنوزم مشهدین؟؟
بسیاااار التماس دعا دارم.
فکر می کنم آقا عنایت خاصی به شما دارن.
پاسخ:
نه متاسفانه دیگه مشهد نیستم!
واقعا حیف حیف و صد هزار بار حیف که دیگه مشهد نیستم
از الان لحظه شماری میکنم برا زیارت بعدی

نمیدونم ، کاش که اینطور باشه . شما لطف دارین
زیارتتون قبوول:)
پاسخ:
اول بگم الهی آمین

ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی