الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

سوال بدون جواب!

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۴۳ ق.ظ

به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست

امشبم از اون شبهاست
اول میخواستم از نوشتن منصرف بشم ، ولی باز نتونستم


چند وقت پیش که معشوقه را در جایی دیدم
بعدش حالم خوب نبود 
به قول بعضیا داغان شدم
و همون شب اینو نوشته بودم :

حال عجیبی سراسر وجودم را فرا گرفته 

نمیدانم بخندم یا بگریم ،نه میتوانم یخندم و نه میتوانم قشنگ گریه کنم 

دستانم لرزش های خفیفی دارند و پاهایم از قدرت افتاده اند 

انگشتان پاهایم سرمای عجیبی دارند 

ولی در عوض گوش هایم سرخ شدند و گرم ِگرم اند

دارم حرارت صورت و لپ هایم را احساس میکنم 

پلک هایم خسته هستند ولی نمیخوابند

چشمانم گویی بهار را بیشتر از هر کس دوست دارند

و برای آمدنش مسیر را آب و جاروب می کنند

زبانم سنگین شده 

جوری که کلمات را به سختی ادا میکنند


این وسط دیگر از قلبم نپرس

که رهایش کرده ام

حتی اون قرصای صورتی ام  رو هم نخوردم 

گفتم : امشب را راحت باش 

ای قلب ، هر جور دوست داری بزن 

امشب مهارت نمیکنم 

نا منظم بزن 

که من امشب نامنظم ترینم


عقلم از همه نا مهربان درآمد 

تا دید اوضاع خرابه گذاشت رفت

دیگر عقلی برایم نمانده که فکر کنم


زبانم لال ، گویی خدا هم مرا جواب کرده

می دانی از کجا میگویم

چون خودش گفته شک کردن در نماز دو و سه رکعتی نماز را باطل میکند ،
و من فکر میکنم  کسی که در نماز دو وسه رکعتی شک کنه تو حساب نیست.

حالا

کسی که سه بار نماز سه رکعتی بخواند
حکمش چیست؟

 

خلاصه امشب سه بار نماز سه رکعتی خواندم

آخرش هم باز نفهمیدم چی شد؟

نازنین یک لحظه در فکرم کمی آرام گیر 

خسته ام بسکه نمازم را از اول خوانده ام

#نوشته شده در 2 بامداد چند وقت پیش



فردا اگه خدا بخواد قراره یه اتفاق خاصی برام بیفته

دعا کنین بتونم از پسش بر بیام

از یکی هم کمک خواستم نمیدونم چرا بی جوابم گذاشت؟ نمیدونم .



و اما دشت های امشب


متن زیبای آقای خطیبی یکی دیگر از دلایل انتشار این مطلب شد
سوال بدون جواب شیخ اجل (درست گفتم؟)

 من چرا دل به تو دادم




چه کسی خواسته تا کار به اینجا برسد
عشق و دیوانگی ما به مدارا برسد

قسمت دشمن انسان نشود روزی که
"دوستت دارم" معشوق به "اما" برسد   *1

#علی_صفری




در شهر عشق رسم وفا نیست، بگذریم
یارای گفتن گله‌ها نیست، بگذریم

دردیست در دلم که دوایش نگاه توست
دردا که درد هست و دوا نیست، بگذریم

گفتی رقیب با من تنها مگر کجاست؟
گفتم رقیب با تو کجا نیست؟ بگذریم.

ابری که می‌گذشت به آهنگ گریه گفت:
دنیا مکان «ماندن» ما نیست، «بگذریم»

هرچند دشمنم شده‌ای دوست دارمت
بر دوستان گلایه روا نیست، بگذریم . .

#سجاد_سامانی



مرا خود با تو چیزی در میان هست

و گر نه روی زیبا در جهان هست


وجودی دارم از مهرت گدازان

وجودم رفت و مهرت همچنان هست


#سعدی



تصنیف همین دو بیت بالا
دریافت
عنوان: مرا خود با تو چیزی در میان هست
حجم: 1.25 مگابایت
توضیحات: تصنیف سالار عقیقی




*1 : شنیدم که گفته دوستم داره
منتها میگه مثل داداشم دوستش دارم:((((
  • آشنای غریب

نظرات  (۱۴)

ان‌شاءالله که خدا تقدیرتون رو با این معشوقه رقم بزنه... :)
پاسخ:
ممنون :)
ولی من آزادی رو بیشتر دوست دارم :|
سلام

ان شاالله ختم بخیر بشه 
پاسخ:
سلام . ان شاء الله .  ممنون
هییی ان شاءالله خیره:)
پاسخ:
ان شاء الله خیره 
ماشالله چقدر طولانی 

مثل پست های من 😂
پاسخ:
آره هرچی میخوام  سر و تهش رو بزنم نمیشه
مال منم همینه
پاسخ:
به نظرتون چه باید کرد؟
ان شالله که خیر بشه :)
اینبار از صفری خوشم اومد :)
شوخی کردم همشون خوب بودن 🌷
پاسخ:
انشاء الله :)    منم از برخی اشعار صفری خیلی خوشم میاد .  ممنون:))
تو خودت خواسته ای کار به این جا برسد... :)

موفق باشید ان شاءالله

الخیر فی ما وقع

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست
پاسخ:
شاید :))
ممنون
 اهم
بازم ممنون:)
آنچه دلم خواست نه آن می شود
هر چه خدا خواست همان می شود
پاسخ:
قبول دارم ها ،اما اودعونی استجب لکم ؛چیه این وسط؟
نمی دونم.
من از تفسیر قرآن چیزی نمی دونم.
پاسخ:
تفسیر نمیخواد که 
معنی کن
منم تایپ کردم ممکنه اشتباه نوشته باشم

دعوتم کنید تا اجابتتان کنم(خدا میفرماید)

یا نه یه جایی دیگه شنیدم نگید خدا از راز دلتان خبر داره 
شما باید به زبان بیاورید

ما ترکها ضرب المثلی داریم ، میگه :بچه ای که گریه نکنه شیر نمیدن بهش
و چند مورد دیگر
که الان وقت ندارم 

😂 معنی شو میدونم ولی هم اون شعر رو قبول دارم و هم این آیه رو بهش ایمان دارم
پاسخ:
فکر کنم ما باید  از خدا بخواهیم

اصلا خدا کسانی که به درگاهش عجز و ناله میکنن رو دوست داره مگه نه؟

لی اگه قسمتمون نبود و نداد ! نباید گله کنیم 
من چرا دل به تو دادم که دلم می شکنی؟
چقدر قشنگ بود...
اگه آزادی رو بیشتر دوست دارید پس این همه ناله و فغان برای چه و که؟؟
پاسخ:
ممنون

:))

آزادی رو بیشتر دوست دارم
نگفتم که وصالش رو دوست ندارم، بلکه خیلی هم دوست دارم

اما آزادی از اون هم بهتره!
نمیدونم تونستم مفهوم رو برسونم یا نه ؟
منظورم اینه که هرطور بلدی یه کار کن تا به خدا نزدیک تر بشی

این روزا عین فنره
چنان می تونه بهت اوج بده که مسیر چند ساله رو چند روزه بری
بعضیا هم از اون ور چنان سقوط می کنن که...
پاسخ:
واخ واخ 
من اوایل اونقدر سقوط کردم که نگووو

حالا هرچه فنر هم باشه فکر نکنم به نقطه اولم برسونه

تلاش میکنم و امیدوار هستم
نه (((: 
پاسخ:
من با این همه درد فراق، باز وصالش رو دوست دارم
خیلی هم دوست دارم ، نمیتونم که انکار کنم
هرچند سال گذشته تمرین کردم فراموشش کنم

اما این حال و روز رو دوست ندارم
میگم اگه صلاحم نیست و هیچ وقت نمیشه 
بهتره که خدا کمکم کنه و فراموش کنم و آزاد بشم از این غم ها


حالا چی مفهوم بود؟
بله (: 
پاسخ:
خدایا شکرت :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی