الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

تختخوابت را مرتب کن

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹ ب.ظ

تختخواب

به نام خدا 

 

۲۱شهریور عصر روز پنج شنبه در تلگرام و کانالی ،عنوان مسابقه ای توجه مرا به خود جلب کرد.
قرار بود تک مصرعی به مصرع زیر اظافه کنیم.
《به تو دلبستم و غیر تو کسی نیست مرا》


راستش با خواندنش یادِ کسی که به او دلبسته ام، افتادم. 
چون قبل ها هم شعرایی گفته بودم 《البته اگه بهشون شعر گفت》تصمیم گرفتم منم در مسابقه شرکت کنم . دلبسته خود را مقابل خود فرض کرده و مصرع بالا را چندین بار برایش خواندم. تا اینکه موضوع بعدی حرفم مشخص شد و با کمی ویرایش این چنین شد.


《به تو دلبستم و غیر تو کسی نیست مرا
تو هم از خویش برانی، دِگَری کیست مرا؟》


راستش خودم که از نوشته ام خوشم آمد و به ادمین فرستادم. مابین شرکت کننده ها شدم نفر ۱۳اُم. قبلا هم جایی نفر سیزدهم بودم. برخلاف حرفای بعضی ها برایم خوش یُمن بود . اینبار هم دلم خوش بود. و به نوشته خود کمی امیدوار .
تا اینکه نوشته نفر بیست و یکم ارسال شد. 
دیگر از برنده شدن تقریبا ناامید بودم. تا اینکه روز نظرسنجی رسید. تا من برسم ۷ رای داشتم.تقریبا برابر با رُقبا.  اما بعدا بقیه پیشرفت کردند و من عقب ماندم. روز بعد که دیدم از همه بیشتر رای دارم. حس عجیبی داشتم که واقعا غیر قابل توصیفه . 
که بعد فهمیدم اشخاصی من رو تبلیغ کردن . بعضی ها و شناختم ‌ولی بعضیا ترجیح دادن که من نشناسمشون !


خب خلاصه که با لطف دوستان اول شدم. و دیروز کتاب ارزشمندی به نام تختخوابت را مرتب کن به عنوان جایزه دریافت کردم. این جایزه در مرحله اول متعلق به  کسیست که باعث شد من این مصرع رو بنویسم و به یاد او نوشتم و در مسابقه شرکت کردم . سعی میکنم این کتاب را بعد خواندن به امانت نزد خود نگه دارم تا شاید بتوانم روزی به صاحبش برسانم.

و شاید در مراحل بعدی تعلق به کسانیست که برایم رای جمع کردند.
از همین تریبون استفاده کرده و از همه تشکر میکنم.

 

پ ن : قبل از اینکه به بیان  بیام چندین کانال تلگرامی داشتم ، در موضوعات مختلف . الان هم خیلی هاشو دارم. امروز یه کانال جدید ایجاد کردم برا حرفای یهویی ، برا نوشته هایی که یهو به ذهن میان و زود هم میرن و شاید نوشته هایی از دیگران که به دل مینشینند . اگه لطف کردین و اومدین منم ادامه میدم و اگر قابل ندونستین میرم همون کانال قبلی خودم برا خودم مینویسم. تازه برام تعداد اعضا مهم نیست مهم بازدید از مطالبه که اون زیر کمرنگ نشون داده میشه.
اینم لینک کانال @mtrssd  فعلا به نام مترصد جانان

  • آشنای غریب

نظرات  (۱۲)

  • بهارنارنج :)
  • مبارکه..

    چرا از عنوان کتاب خوشم نیپمد:|

    پاسخ:
    ممنونم.
    متاسفانه به علت سرماخوردگی و مشغله کاری فعلا نتونستم بیش از یک فصل از کتابو بخونم. ولی در کل کتاب مفیدی به نظر میرسه

    امیدوارم یه روزی که نزدیکه کتابی که به امانت پیشتونه رو بدین به صاحب اصلیش:)

    پاسخ:
    الهی آمین:)
    یا مثلا 
    آمین رو بلندت  بگوووو:))))

    واقعا شعری که گفته بودید به دلم خیلی نشست و خیلی لذت بردم و امیدوارم بیشتر شعر بگید

    کتاب تخت خوابت را مرتب کن هم واقعا کتاب خیلی خوبیه و حتما توصیه می کنم تا آخر بخونیدش

    رو زندگی من که خیلی تاثیر گذاشت این کتاب

     

    << مرا روز قیامت با غمت از خاک می خوانند 

          چه محشر می شود مستی که از خواب تو برخیزد >>

     

    در آخرم ممنون میشم تو لینک دوستان، لینک سایت من رو هم قرار بدید

    پاسخ:
    ممنونم از نظر لطفتون
    چشم میخونم 

    آخر من لینک دوستان در صفحه ندارم
    اگر داشتم دریغ نمیکردم

    وقتی اومدم کتاب‌های اون آشناتون رو بدم اینم برام بیار پس:)

    مبارکت باشه.

    راستی حالا که راه ارتباطی نداریم همینجا یه قرار بذاریم برای پس دادن کتابها.

    ممنون بابتشون.

    پاسخ:
    کتاب های جدید اومد؟؟

    تو این اوضاع بلبشور ،اونروز اخبار میگفتیم ما چنین چنان میکنیم .تو دلم گفتم شما هنوز نتونستی برا آینده دارای مملکتت کتاب مدرسه تهیه کنی . ولمون کن باااا

    عیب نداره عجله ای نیست
    کتاب رو میارم به شرطی که امانتی باشه
    بهم برگردونین
  • احمدرضا ‌‌
  • چه مصرع دلنشینی و چه کتاب دل خراشی !

    پاسخ:
    ممنونم.
    ولی خب چرا دلخراش؟
  • احمدرضا ‌‌
  • واقعا کتاب خوبی نیست. حالا خودتون بخونید متوجه میشید.

    پاسخ:
    :|||

    مرسی جالب بود

    پاسخ:
    ممنون خواهش میکنم
    نظر لطفتونه
  • وحید جعفری
  • سلام

    وقتتون بخیر

    ما چندتا از طلبه‌های حوزه علمیه قم هستیم.یه اپلیکیشن زدیم که دوست داریم خودتون ببینید و اگه خوشتون اومد توی وبلاگتون هم منتشرش کنید تا دیگران هم استفاده کنن.
    ممنون

    دانلود «گام دوم انقلاب» از کافه بازار:

    https://cafebazaar.ir/app/ir.gam2.enghelab

  • مجتبی محمودی
  • سلام وب خوبی دارید به وب ماهم سربزنید ممنون سایت سرگرمی

    سلام دوست عزیز

    زیبا بود

    خوشحال میشم اگر به من هم سری بزنی

    و اگر دوست داشتید میتونیم لینک کنیم هم دیگه رو

  • رضا آتش پیکر
  • کتاب تختخواب مرا مرتب کن از جمله کتاب ایی هست که زندگی من را تحت تاثیر قرار داده ممنون از مطلبتون

    به دوستان توصیه میکنم حتما بخونن

    پاسخ:
    خواهش می‌کنم 
    لطف دارین

    من این کتابو خوندم و واقعا باید بگم معرکست. به نظرم هر کی باید این کتاب رو داشته باشه. اگه پول کافی داشتم این کتاب رو با یک طراحی بسته بندی به همه هدیه میدادم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی