الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

هر چی نوشت+عکس جالب

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۴۶ ب.ظ

به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست


سلام
عکس این پست یادتونه؟ یادتونه گفتم سال 90 تو همین خیابون تقریبا با معشوق هم قدم بودم؟ از پاییز خدا خدا میکردم امسال برف خوبی بباره تا بتونم عکس رو کامل کنم. اواخر آذر برف بارید منتها کم بود ولی 27 دیماه خدارو شکر بعد مدتی برف خوبی نصیبمان شدو شور و نشاط زیادی به همراه آورد. صبح عَلَی الطلوع روز بعد ، شال و کلاه کردم و رفتم برا ثبت این عکس و اثر هنری ^_^

تابستان و پاییز و زمستان


2 - بنابه پیشنهاد یه دوست، تصمیم گرفتم خلاصه لیلی و مجنون نظامی رو منتشر کنم.

اگر موافق یا مخالف و یا نقطه نظری دارین با کمال میل مشتاق دیدگاهتان هستم


3- گاهی تو جمعی یک قطعه شعری میشنوی ، چنان در عمق وجودت رخنه میکنه که بعد اون مابقی جملات رو به طور واضح درک نمیکنی؛ حتی میتونه این اتفاق تو تاکسی باشنیدن یک آهنگ هم پیش بیاد، یا تو وبگردی ها یه بیت شعر خنده تلخی به لب بیاره :( 
شماهم تجربشو دارین؟من تو این چند وقت اخیر بارها این اتفاق برام افتاده
یکیش شعر حافظ بود که استاد شجریان خوندهو دوستی برام ارسال کرد
دو بیتش رو میتونین همین زیر گوش بدین . همچنین پیشنهاد میشه کامل این قطعه رو گوش بدین



دریافت



دریافت

دومیش
طبق عادت اوقات بیکاری وبگردی می کردم و شعر میخوندم تا اینکه این بیت رسیدم

مثل خاراندن یک زخم پس از خوب شدن
یاد یک عشق عذابیست که لذت دارد

زخم پس از خوب شدن
که اینطوری نوشتم

و اما سومیش : ماجرایی که دوستی تعریف کرد
وقتی گرگ احساس گشنگی میکنه به سمت گله گوسفندان میاد و با هی هی چوپان و سگ های گله روبه رو میشه ، بر میگرده ، و این کار ممکنه چند بار اتفاق بیافته، تا اینکه گنشنگی گرگ به عقلش غلبه می کنه و به قول معروف دل به دریا میزنه و حمله میکنه . باباطاهر این موضوع رو به نحو احسن به عاشقان ربط داده 

هر آنکس عاشق است از جان نترسد
یقین از بند و از زندان نترسد
دل عاشق بود گرگ گرسنه
که گرگ از هی هی چوپان نترسد

تازه یادم اومد این بیت هم پارسال داغونم کرد
تو را صبا و مرا آب دیده شد غمّاز
وگرنه عاشق و معشوق راز دارانند
  • آشنای غریب

نظرات  (۱۱)

خیلی خوشگل شده :)
دانلود کردم راضی باشید.
پاسخ:
چی رو دانلود کردین؟
شجریان رو یا عکس رو 

  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام
    جالب بود ...
    مخصوصا اون عکس اول ... حس پیگیری و مسئولیت پذیریتون قابل تحسینه :) 
    پاسخ:
    سلام
    اولیش که تابسونه شانسی بود
    دومی که دیدم درختان خوبن گرفتم 
    ولی سومی رو منتظر بودم که اتفاق بیافته
    عکس رو
    آقای شجریان رو اصلا دوست ندارم :|
    پاسخ:
    عه !!
    الان حق میدیم پوکر باشم
    چرا شجریان رو دوست ندارین

    عکس هم حلالتون باشه

    بنا به دلایلی :|

    ممنون :)
    پاسخ:
    کاش میگفتین ما هم میدونستیم
    لاقل اون فایل رو گوش میدادین^-^


    خواهش میکنم
  • بهارنارنج :)
  • سلام
    چه قشنگه:)
    آره..
    پاسخ:
    سلام.خواهش ،شما قشنگ میبینین...بله:)
    با یار وفادار چه کرد؟ :)
    پاسخ:
    جانم گرفت حسرت دیدار دیگرش
    با ما هر آنچه یار نکرد ، انتظار کرد
    که گرگ از هی هی چوپان نترسد
    پاسخ:
    ساعت که از 2 بامداد میگذره 
    عقل عاشق افول میکنه 
    و دست به کارای نامعقول میکنه
  • ( ک) شباهنگ
  • عکس های زیبا و هنرمندانه ای گرفته اید موفق باشید 
    داستان لیلی و مجنون زیباست ، اگر منتشر کنید فکر کنم 
     بسیاری از دوستان استفاده خواهند کرد 
    پاسخ:
    ممنون
    چه عجب کسی هم به موضوع لیلی و مجنون هم اشاره کرد
    چشم سر فرصت
  • سانا پرداز نارین
  • سلام.موفق و پیروز باشید
    پاسخ:
    سلام . ممنونم خیلی
  • سانا پرداز نارین
  • سلام.خیلی زیبا بود
    پاسخ:
    سلام. خیلی مچکرم
    عکسا خیلی خوشگل شدن*.*
    پاسخ:
    سلام

    تشکر میکنم
    لطف دارین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی