الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

خداوندا

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ق.ظ

به نام حضرت دوست که هر چه داریم از اوست


خداوندا:

نه آنقدر پاکم که مرا کمک کنی

و نه آنقدر بدم که رهایم کنی...


میان این دو گم شده ام

هم خودم و هم تو را آزار میدهم...

هر چه تلاش کردم نتوانستم

آنی شوم که تو میخواهی

و هرگز دوست ندارم

آنی شوم که تو رهایم کنی...


خدایا دستم به آسمانت نمیرسد

اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن...


"آمین یارب العالمین"


پ ن :این روزایی که میگذره اسمش جوونیه و جوانی بهترین دوران زندگیه :(
جوانی گرچه میباشد بهار زندگانی را 
ولی من بس که غم دیدم ، نمی خواهم جوانی را

  • آشنای غریب

نظرات  (۱۵)

و هر گز دوست ندارم آنی شوم که تو رهایم کنی...
لااایک 
پاسخ:
الهی آمین

ممنون از لااایک:)))

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

پاسخ:
:))
امروز هر وبی رفتم نوشته بود غمگینم این که نشد جوونی

ان‌شاءالله که حالتون خیلی زود به احسن الحال تبدیل بشه...
پاسخ:
آره منم همینو دیدم
و تلوزیون هم اشاره ای کرد

چه میشه کرد روزگاره دیگه

الهی آمین
بسیار ممنون
:)
پاسخ:
:)

ممنون
دلم پوکید، همه حالشون بده
ان شاءالله که حالتون خوب شه
پاسخ:
انشاء الله حال همه خوب بشه 

الهی آمین 
ممنون
ای داد...
پاسخ:
بیداد ...

ممنون :))
الهی آمین ...
انشاالله حال دلتون شاد باشه
:)
پاسخ:
ممنونم استاد بزرگ
ان شاء الله فرج عمومی حاصل بشه :))
وَأُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِیرٌ بِالْعِبَادِ
وقتی همه چیز رو سپردی دست خدا آرامش میاد تو وجودت. این دست و پاها رو منم زیاد زدم تو زندگیم و فایده نداشت. برای همین بی خیال شدم و خب الان شادتر از قبل هستم.. میزان درگیری چه با خودم چه با بقیه به حداقل ممکن رسیده. 


پاسخ:
خب من میترسم
اونقدر گناه دارم که میترسم خدا رهاکند دستم را
خدا هیچ بنده ای رو ول نمی کنه! گمون نکنم بنده ای کله خر تر از من داشته باشه ولی هیچ وقت حس نکردم بی خیالم شده و ولم کرده!!! 
شاید یه زمان هایی من اعتقادم ازش رفته و غرغر کردم و کفر گفتم حتی؛ ولی آخرش برگشتم سمت خودش چون آرامش فقط سمت خداست. 
این بنده ها هستن که سر هر چیز کوچیکی دست آدم رو ول می کنن و یهو می بینی پشتت رو خالی کردن و نیستن!
پاسخ:
پس این دعا ها 

اَللّهُمَّ اغْفِرْ لىَ الذُّنُوبَ الَّتى تَحْبِسُ الدُّعاَّءَ

گاهی آدم اونقدر گناه میکنه که دعا ها بی اثر میشه
یا خدا دیگه آدمو ول میکنه میگه برو برا خودت بگرد و...
  • مریــــ ـــــم
  • ای بابا
    ما چی فهمیدیم از جوونیمون
    پاسخ:
    من زمانی فهمیدم بزرگ شدم که دیدم بچه های 10 -12 ساله  تو کوچه بهم آقا خطاب میکنن

    یهو فلش بک زدم به اون زمان خودم و گفتم یه زمانی فکر میکردم من در آینده که بزرگ شدم چگونه میشم؟
    و این بود جوانی

    چه مناجات قشنگی
    به نظرم این وضعیت همه ماست
    پاسخ:
    ممنون 
    آره درد فراگیر شده
    دیگه برای من که نفس های اخرشه
    دارم پا میذارم به میان سالی....
    پاسخ:
     و لابد بحران میان سالی 
    البته مال من زود تر 
    آغاز شده به نظرم 
    البته نظر من نیست دوستان گفتن بهم بحران تو زود تر آغاز شده
  • سیّد محمّد جعاوله
  • آمین
    پاسخ:
    آمین یارب العالمین

    ممنون

    ان شاءالله دل هممون آروم بگیره... 
    پاسخ:
    الهی آمین 
    ان شاء الله
    آیا اگر دعایی که می کنیم نتیجه دلخواه ما رو نداشت یعنی تحبس الدعا هستیم؟ یا چون دقت نمی کنیم تو زندگیمون و اثرات دیگه دعای مذکور به چشممون نمیاد چنین خیالاتی با خودمون می بافیم؟

    این تحبس الدعا برای من و امثال شما نیست. این حد از ناامیدی هم جزو گناهان محسوب میشه. شما می تونی دعا کنی برای خواسته های قلبی ات اما باید نتیجه دعا رو بسپری دست خودش. خواست میده نخواست هم حتماً خیر و مصلحتت بوده. 

    پاسخ:
    نه
    میخواستم بگم اگه گناهانمون زیاد باشه ممکنه خدا کاری به کارمون نداشته باشه
    حتی شایدم برعکس
    کاملا تو رفاه باشیم
    اینکه تو بلا باشیم منیش این نمیشه که خدا جوابمون کرده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی