الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

آیه الکرسی

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۰۹ ق.ظ

به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست


نیمه شی است و من در رختخوابم مثلِ عادتِ دیرینۀ روز های گذشته ام ، میخواهم آیة الکرسی را شروع کنم، که باز یاد تو می افتم ؛ یاد شبهایی که قبل از خودم برای آرامشت آیة الکرسی می خواندم، و صبح هایی که برای موفقیتت چه دعاهایی خوانده ام؛ یاد همان شبهای تابستانی که در پشت بام رو به آسمان درازکشیده بودم و از آنجایی که مطمئن بودم پنجره اتاقت باز است ، آیات 79 تا 84 سوره صافات را هم میخواندم تا از گزند نیش حشرات موزی در امان باشی و چون میدانستم اهل نمازی از برایت آیه آخر سوره کهف را میخواندم تا نماز صبحت قضا نشود و هر شب با یاد تو به خواب می رفتم.

هر  آن شبی که دلتنگی ام بی قرارم میکرد از خدا میخواستم و در خواب می دیدمت، چه شبهایی بود ، و من چه امید هایی داشتم.


اما چند وقتیست که حتی  برای خودم هم آن آیات را نمی خوام _ چه برسد به تو  بخوانم _ نه اعتقادم نسبت به خدا کم شده و نه از تو دلسردم ؛ فقط میخواهم فراموشت کنم ، و نمی دانم چقدر در این امر موفق بوده ام.


کاش میتوانستم این حرف ها و برخی حرف هارا که هنوز در گلو مانده  را به دستت برسانم.

اما اینها نوشتم تا ثبت شود و شاید روزی قسمت شد و خواندی

« آخ گئجه لر یاتمامیشام  ، من سنه لای لای دمیشم»

پ ن : این نوشته را سه شب پیش درهمان رخت خواب توسط موبایلم به صورت فایل صوتی ظبط کردم تا فردایش بنویسم از قضا همان روز یکی از بهترین دوستانم(که همسن پدرم بود و حق پدری هم بر گردنم داشتند)  را از دست دادم و سه روز است مشغول مراسمش هستم.


+ بعد از مراسم شام غریبانش ، تنهایی رفتم سر مزارش، حتی دقایقی  بعد از اذان مغرب هم آنجا بودم تا دقایقی از شب اول قبرش را در کنارش باشم.

  • آشنای غریب

نظرات  (۸)

خدا رحمتشون کنه
ان شاالله توی این ماه پر خیر و برکت به ارامش قلبی برسید و هرچی خیره براتون پیش بیاد
پاسخ:
در این 13-14 سالی که میشناسمش ، میتوانم بگویم تا حال چنین فردی ندیده ام و شاید نبینم
و اگر بدانید که علت مرگش چه بوده ، به حرف من کمی پی خواهید برد

هر چه از جانب خدا رسد همان نیکوست!
خدایشان رحمت کند...

و چقدر جالب بود کارهاتون...نمی دونم برای کی بود
اما من هم ان شاءالله از امشب می خوانم این ها را...برای او!
پاسخ:
خدا رفتگان شمارا هم بیامرزد

برای یه نفر خاصّ

و نکنید این کار رو - بعد ها درد سر میشود برایتان
ان شاءالله قرین لطف و رحمت الهی باشن... 

و امیدوارم ان شاءالله تو این ماه مبارک گره از کار همه باز بشه و عاشقان واقعی به معشوقانی که عاشق واقعیند برسند... 
پاسخ:
ممنون ، ان شاء الله

تا ببینیم صلاحمون چی هست!
خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
الهی آمین 
ممنون
دردسر نمی شود..چون این یه نفر خاص دیگر مال خودمان است...رزق من است...کسی نمی تواند از هم بگیردمان...ان شاءالله

:)
پاسخ:
پس که این طور 
الحمدولله


چه تلاش سخت و رنج آوری
تلاش برای فراموشی...
آیات مربوط به نماز صبح اگه واقعا جواب میده امتحانش کنم :(
پاسخ:
هر روز کارهایی که کردم رو برسی میکنم،یکی از کارای اشتباهم شاید این بود که بیش از حد به خودم اعتماد داشتمو همه چیرو تموم شده میدونستم. حالا همباید تاوانش رو پس بدم دیگه ...بگذریم... آیات نیس وآیه آخر سوره کهف هست. بیشتر مواقع جواب میده مگر اینکه ساعت سه بخوابمو بخوام ساعت پنج بیدار شم  معلومه که تو خواب شیرینم و بیدار نمیشم.و این رو خودم تجربه کردم و جایی ننوشته ،اولا امتحان نکن  چون خدا هم امتحانت میکنه که چقدر ادامه خواهی داد دوم هم تو رخت خوابت بخونی و دیگه بعدش حرف نزنی .التماس دعا
  • تکراری Tekrari
  • چقدر می فهمم این بودن های بدون حضورش را
    و چقدر آشناست این به یادش بودن ها
    هر دعایی که "نا" داشت، چقدر اطمینان می داد که این "ما" تا ابد ادامه خواهد داشت.
    چه ختم یاسین هایی که برای آرامش دلش ختم شد ...
    چه صلوات هایی که به یادش تسبیح را طی کردند ...
    و چه دلتنگی هایی که با سوره "انسان" آرام میشد ...
    یادش به خیر
    روزگار زیبایی بود روزگار فراق
    و امروز دعایم به جای یک نفر، بدرقه یک خانواده است ...
    پاسخ:
    به به 
    چقدر زیبا

    یعنی الان پشیمونید؟!؟!

  • تکراری Tekrari
  • نه الحمدلله :)
    جوون تر که بودم، فک می کردم مصداق "خسرالدنیا و الاخره" شدم ولی الان نه، به قول جناب حافظ:
    "اگر چه مستی عشقم خراب کرد ولی
    اساس هستی من زان خراب آبادست"
    پاسخ:
    خدا رو شکر :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی