الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

نفر دوم شدم

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳ ق.ظ

به نام حضرت دوست ، که هرآنچه دارم از اوست


1 - از روز اعلام نتایج توسط آقاگل

هروقت خواستم این خبر رو منتشر کنم هربار یه مشکلی پیش اومد ، نمی تونستم.

بله دوستان ، با مراجعه به این وبلاگ و مشاهده آراء متوجه می شوید که من ، فقط با تجربه چند ماهه در زمینه وبلاگ نویسی ،بین اون همه افراد باسابقه در مسابقه داستان نویسی ؛ نفر دوم شدم . واین جای بسی امید برای بنده است .

منتها

منتها نفر دوم از آخر :)))



2 - یه سوال :

چرا بزرگتر ها  (خانواده ها) خیال میکنند که اگر معشوق را نبینم فراموشش میکنم؟

درسته چیزی به من نمیگن ، اما چرا رفتارهای عجیب و غریب میکنن؟

مگه من با چشم عاشق شده ام که نبینم و فراموشش کنم.

من اورا با دلم دوست دارم و اگه قراره فراموشش کنم باید از دلم بیرون کنم یا کنند! مگه نه؟

  • آشنای غریب

نظرات  (۹)

سلام

تبریک

ان شاالله مقام های بالاتر :دی


پاسخ:
سلام

ممنون

دعا کنین ، شما دعاتون مستجاب میشه :)
  • بهارنارنج :)
  • مبارکه:))

    چی بگم:)از دیده که نه تنهاراهش اینه هرچی که به یادش داشتین رو پاک کنید
    پاسخ:
    ممنون:))

    هر چی میخواین بگین :)
    منکه نمیخوام فراموش کنم
    فکر میکنم اونا میخوان من فراموش کنم
  • بهارنارنج :)
  • مبارکه:))

    چی بگم:)از دیده که نه تنهاراهش اینه هرچی که به یادش داشتین رو پاک کنید
    پاسخ:
    ممنون:))

    هر چی میخواین بگین :)
    منکه نمیخوام فراموش کنم
    فکر میکنم اونا میخوان من فراموش کنم
    :))) کاریه که از دستشون بر میاد
    پاسخ:
    شاید:))

    ولی حرصم میاد
    اما ناچار به صبرم
    احتمالا حس میکنن که دوری آتش عشق رو خاموش میکنه
    در حالی که خبر ندارن ندیدن و بی خبری آتش رو تند تر میکنه

    پاسخ:
    همینه
    منم همین فکر رو میکنم
    اونا فکر میکنند : از دل برود ، هر آنکه از دیده برفت.

    ولی به نظرم اشتباهه

  • بانوی شرقی
  • جیییغ آفرین . 
    پاسخ:
    تو رو خدا دیگه خجالتم ندین![عرق های پسشانی را خشک می کند]
    تبریک!!
    پاسخ:
    :)))

    ممنون.
  • بانوی شرقی
  •  خجالت چیه افتخار کن به خودت (:
    پاسخ:
    چشم 
    حالا که شما میگین منم قبول میکنم

    (همین الان دارم داستان بعدی رو مینویسم دعا کنین لااقل این یکی خوب از آب در بیاد)
    من که آخر شدم نمیدونستم انقدر چرت و پرت مینویسم... 

    پاسخ:
    پس اول شما بودین؟

    ولی من ازنوشته های خودم آگاه بودم :)))


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی