الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

عشق رسوایی محض است که حاشا نشود

پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴ ق.ظ

به نام حضرت دوست، که هرچه داریم از اوست



این پست پیش نویس نوشته شده بود و قرار بود در ایام عید نوروز که مشهد هستم منتشر بشه. 

همینجور پیش نویس مانده بود حیفم اومد بایگانی بمونه.

تازه دلم باز هوای مشهد کرده !


مشهد


عشق رسوایی محض است که حاشا نشود,
عاشقی با اگر و شاید و اما نشود....

شرط اول قدم آن است که مجنون باشیم,
هر کسی دربه در خانه ی لیلا نشود....

دیر اگر راه بیفتیم ، به یوسف نرسیم,
سر ِ بازار که او منتظر ما نشود.....

لذت عشق به این حسِّ بلاتکلیفی ست,
لطف تو شاملم آیا بشود؟ یا نشود؟

من فقط روبه روی گنبد تو خم شده ام,
کمرم غیر در ِ خانه ی تو تا نشود....

هرقدر باشد اگر دور ِ ضریح تو شلوغ,
من ندیدم که بیاید کسی و جا نشود....

بین زوّار که باشم کرمت بیشتر است,
قطره هیچ است اگر وصل به دریا نشود....

مُرده را زنده کُنَد خوابِ نسیم حرمت,
کار اعجاز شما با دَم ِ عیسی نشود....

امن تر از حرمت نیست ، همان بهتر که,
کودکِ گمشده در صحن تو پیدا نشود...

بهتر از این؟! که کسی لحظه ی پابوسیِ تو,
نفس آخر خود را بکِشد پا نشود....

دردهایم به تو نزدیک ترم کرده طبیب,
حرفم این است که یک وقت مداوا نشود!

من دخیل ِ دلِ خود را به تو طوری بستم,
که به این راحتی آقا گره اش وا نشود....

بارها حاجتی آورده ام و هر بارش,
پاسخی آمده از سمت تو ، الّا نشود....

امتحان کرده ام این را حرمت ، دیدم که,
هیچ چیزی قسم حضرت زهرا «س» نشود....

آخرش بی برو برگرد مرا خواهی کُشت,
عاشقی با اگر و شاید و اما نشود....

 #محمد_رسولی


  • آشنای غریب

نظرات  (۹)

واسه همه دعا کنید... در هر شرایطی... هر کجا...
پاسخ:
من الان خونمون تو رخت خوابم هستم  این پست مال 6ماه پیش هست.ولی چشم واقعا اگه قابل باشم...
چقدر شعرش دلنشین بود :)
پاسخ:
لطف دارین :))
5 مهر روز زیارتی امام رضاست؟ :) ایول
پاسخ:
نه ! 
نمیدونم !
کی گفته ؟
من گفتم؟

تا جایی که من میدونم 23 ذی القعده روز زیارتی امام رضاست


من هم همین طوری هی دلم مشهد میخواد :)
پاسخ:
آره 
گاهی میگم چی میشد اصلا تو مشهد به دنیا اومده بودم
یا تو مشهد زندگی میکردم
وقتایی که دلم بد جور میگیره فورا برم زیارت
این چند بار آخر تا از ینجا تا برسم مشهد، طی مسافرت حال و هوام عوض شده

  • ایران چوجه مرجع دستگاه های جوجه کشی
  • خیلی هم عالی و زیبا

    https://iranjooje.com
    پاسخ:
    ممنون :)
    دو سه سالی میشه که طلبیده نشدم... روسیاهم روسیاهم رو سیاه...
  • פـریـر بانو
  • اشک در چشم من و عکس حرم می‌لرزد...
    پاسخ:
    نظرتون رو دیدم  
    خواستم ادامه بدم و بنویسم 
    ولی از بس مشغله ام زیاده کلا یادم رفته بود
    تا اینکه پیام جدید اومد برام!!!
  • شرف الدین
  • ما هم هوایی کردید که!
    ان شاءالله هردومون مشرف بشیم به زودی
    پاسخ:
    ان شاء الله
    ان شاء الله

    دعا کنین !
    شعر زیبایی بود..
    پاسخ:
    ممنون
    ساده و دلچسب ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی