الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

الهی به امید تو

همه مطالب از سر دلتنگی خواهد بود

نمیدونم واسه عنوان چی بنویسم!

يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۶ ب.ظ

به نام خدا

 
سلام
از نظر دوستام ، من یه شخصیت خاصی دارم 
نمیگم خوب یا بد ، فقط متفاوت 
مثلا یه روز یه دوستی اعتراف کرد که اصلا باورم نمیشد تو هم عاشق بشی!
اصلا بهت نمیاد
 
همین الان تو جمعی بودم که آماده سفر کربلا میشدن
و من بنا به دلایلی نمیتونم برم
چند سال پیش که به آرزوم رسیدم تو حرم بودم ، تحت قُبّه حرم ، همون گوشه ی دِنج دنیا ،که بنا به فرموده پیامبر به جابر بن عبد الله انصاری دعا حتما قبول میشه 
آرزو کردم گفتم یا حسین من از شما فقط اینو میخوام دفعه بعدی که مشرف میشم ، آدم بشم و بیام
من میدونم که از شما سفر کربلا خواهم خواست ، اما تا آدم نشدم قسمتم نکن.
 
همین الان به دوستم که گفتم ، گفت : دیدی تو یجوری هستی، آخه اون چه دعاییه که کردی!
نمیدونم ولی الان خیلی دلتنگ حرمم
 
نمیگم زیارت اربعین چنین و چنان هست
حتی ندیدم روایتی که به زیارت اربعین دعوت کند الا یکی از امام حسن عسکری 
و این زیارت اربعین رو یجورایی سیاسی میدونم(شاید بازم بگین خاص ام)
 
ولی همین الان بد جور دلتنگ کربلا هستم
 
این کلیپ رو آماده کردم . نگاه کنین برا اونایی هم که عاشق کربلا هستن اگه دوست داشتین معرفی کنین
 
خوره ای آمده بر جانم و هر دم گوید
تو اگر پَست نبودی ، حَرَمَت می بردند ...
 
 
 


دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 45 ثانیه
تدوین و تصویر گذاری توسط خودم

 
دل تنگم سفر کرب و بلا می خواهد
آستان بوسیِ شاه شهدا می خواهد
 
روز و شب از غم دوری حسین بیمارم
جرم بیمار چه باشد که دوا می خواهد
 
التماس دعا
  • آشنای غریب

نظرات  (۱۸)

  • بهارنارنج :)
  • :)هییی
    پاسخ:
    سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم

    زِ گوشه گوشه ی عالم فقط شش گوشه میخواهم:(((
    چه دعای قشنگی کردین. خیلی مرد بودین!
    پاسخ:
    اون سفر باز بنابه دلایلی من تا لحظه آخر نمیدونستم میتونم از مرز خارج بشم یا نه
    چند ماه قبلش نذر کرده بودم تا آدم بشم و برم
    یهو همه چی حل شد
    همه بهم گفتن دیدی ؟ امام حسین تو رو دوست داره ! اصلا تو نری زیارت کی بره

    بعد چند روز یه بار من زدم زیر نذرم
    دو روز بعد بهم زنگ زدن که شاید نتونی بری
    دیگه حال منو خودتون تصور کنین 
    رفتم پاسپورتم رو بگیرم تا بدم یه جای دیگه ، پیاده رفتم 
    یه حالی داشتم که نگو
    فقط اینو میگفتم ، آقا اگه اینبار قسمتم نشه! آبروم میره هاااا

    برا همین این دعا رو کردم
    من مرد نبودم آقا بهم لطف کرد
    من اصلا این چیزا رو نمیفهمم میدونی انقدر از خدا خواشتم و نداد که از همه چیز بریدم. 
    انگار همیشه من باید گوش کنم و اون برا خودش خدایی کنه. 
    پاسخ:
    چون دوبار نوشتی منم یه جواب دیگه میگم

    اگه میگیم ، خدا ،
    خب خدا صاحب ماست پس باید هر چی میگه گوش کنیم دیگه
    هر چی میگه
    چطور به دکتر میریم دارو مینویسه میخوریم ، هر چند دارو بد طعم باشه

    حالا خدا رو به عنوان یه دکتر قبول نداریم؟

    من خودم خیلی اشتباه کردم هااااااا
    ی وقت سوء تفاهم نشه
    تازه شاید جوابای منم غلط باشه و منطقی نباشن 
    عقل ناقصم این طور جواب میده ، اما در هر صورت از خدا دست نکش 
    در هر صورت
    در هر صورت
    من اصلا این چیزا رو نمیفهمم میدونی انقدر از خدا خواشتم و نداد که از همه چیز بریدم. 
    انگار همیشه من باید گوش کنم و اون برا خودش خدایی کنه. 
    پاسخ:
    آخه من بهت چی بگم ، همشهری

    چرا اینطور میگی
    چرا ما همیشه از خدا طلب کاریم

    جوابش شاید تو مناجات شعبانیه است
    میگه خدایا اونقدر احسان کردی که منو بدعادت کردی 

    الهی جودک بسط املی 
    خدایا احسانت به امید من وسعت داده


    تو اون موقعیت واقعا سخته ادم همچین دعایی بکنه....
    پاسخ:
    آره 
    ولی باید برا سال بعد تمرین کنم
    چرا دوبار اومده؟ 
    من دست نکشیدم اون کشیده
    پاسخ:
    شاید خواست خدا بوده

    بعد بگو خدا منو دوست نداره :))

    از حرفام که ناراحت نشدین؟
    اگه شدین بهم بگین هاا
  • جناب منزوی
  • اون چیزی که خواستید رو گرفتید؟
    عنوان رو دوست داشتم :)
    پاسخ:
    بعد چند سال یه مدت کوتاه چند ماهه گرفته بودم
    ولی باز دوست دارم که به دست بیارم . ان شاء الله

    عنوانی نبود:)) هر چی فکر کردم پیدا نکردم
  • جناب منزوی
  • ان شاءالله به دست میاری :)
    پاسخ:
    ان شاء الله

    احتمالا برای همینه که هیچ وقت جرات نکردم به سفر کربلا فکر کنم چون حس میکنم هنوز معرفتش رو ندارم
    پاسخ:
    روزی یکی شراب خورده بود
    تو کوچه می بینه امام صادق از سمت رو به رو میآیند.
    این شخص خجالت میکشه و رو شو بر می گردونه تا امام نشناسدش
    امام صادق هم که امام بود و قلب عالم امکان وقتی بهش میرسه میگه فلانی هیچ وقت هیچ وقت در هیچ حالی از ما رو برنگردانید.

    گشتم همه جا بر در و دیوارِ حریمت 
    جایی ننوشتند گنه کار نیاید
    چی بگم
    پاسخ:
    هر چه میخواهد دل تنگت بگو :)
  • دنیای کامپیوتر ...
  • ...
    پاسخ:
    :)
    ما هم خیلی دلتنگ هستیم همه دارن میرن آخه فقط ما جاموندیم
    پاسخ:
    سلام می‌دهم از بام خانه سمت حرم

    ببخش عاشقتان را بضاعتش اینست!
  • بانوی شرقی
  • در عوضش بار دیگه که قسمتت شد بری اونقدر خوشحالی که انگار کل دنیارو بهت دادن چون میفهمی دعات مستجاب شده و دوباره امام حسین تورو طلبیدع...
    التماس دعا
    پاسخ:
    کاش اینطوری باشه
    و اگه نرم ...

    محتاجیم به دعا
  • بانوی شرقی
  • چه بروی چه نروی امام حسین و خدا از ما رو برنمیگردانند...
    پاسخ:
    همینطور است
    اون ها از ما روی بر نمیگردانند

    اعمال ما باعث دوری از آنها می شود

  • ... به دنبال حقیقت ...
  • این خوره به جان ما هم افتاده...هرچند حقیقت دارد در مورد من

    دعا کن برادر
    پاسخ:
    شما هم همچنین . التماس دعا
    این سفر کربلا رو سیاسی میدونید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    نکنه فکر کردین امام حسین ع برای اوقات فراغت قیام کردن و شهید شدن؟!!!!!!!!!!

    امام حسین ع غیر سیاسی هم داریم مگه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

    دوس دارم شاخ در بیارم!
    پاسخ:
    نه سفر اربعین رو سیاسی میدونم
    یه عده دارن سود میبرند

    خیر امام حسین طبق فرمایشات خودشون: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر از مکه خارج شده اند

    بله ، وقتی خدا و پیامبر میگه دین اسلام دین آشکاریست ، چه لزومی داره من نوعی بیام سیاست رو قاطی دین کنم


    آره ، حدیث داریم وقتی امام زمان عج ظهور میکنند 
    وقتی مردم رو به دین دعوت میکنند ، همه میگن تو دین جدیدی آوردی 
    و همه شاخ در میارن:))
    قطعا کسانی که امروز از اربعین ضرر میکنن (اون طیف سیاسی که شما میپرستید) روزی که امام زمان عج بیان هم جلوی او می ایستند!

    اربعین آزمون قبل از ظهور است!

    خیلی خنده دار است کسی از امام حسین ع و امام زمان عج حرف بزند و خودش را تابع و طرفدار آن ها بداند و بعد مزخرفات یک مشت بهایی و لبیرال و لائیک بی دین را تکرار کند.
    این موضوع اظهر من الشمس است که امام زمان در جبهه مظلومان یمن و فلسطین و سوریه و مقاومت و انقلابی ها خواهد بود
    تا در جبهه داعش و لیبرال ها و خاتمی ها و بنی صدر ها و بن سلمان ها و صهیونیست ها!!!!!
    پاسخ:
    الهم عجل لولیک الفرج
  • اجاره آپارتمان مبله در تهران
  • دوباره کرب و بلا را به خواب می بینم
    که لحظه لحظه فقط اضطراب می بینم
    دوباره منتظر دعوت تو می مانم
    همین که حال دلم را خراب می بینم
    #عبدهادی

    ان شاءالله روزیتون بشه دوباره برید :)
    _____________________________
    اجاره آپارتمان مبله در تهران
    https://eskanbama.com
    پاسخ:
    ممنون 
    از دعا و شعر زیباتون :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی